کد خبر: 867721
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
رئيس پليس آگاهي ناجا با تأكيد برافزايش درآمد گمركي از طريق تنگ كردن عرصه بر قاچاقچيان گفت: كنترل واردات و صادرات بايد در گلوگاه ورودي كشور انجام شود.
سردار محمدرضا مقيمي در كارگاه آموزشي تخصصي طرح استقرار ناجا در گمرك شهيد رجايي بندرعباس، با بيان اينكه پديده قاچاق فرآيندي است كه كل كشور را آزار مي‌دهد، افزود: يكي از اولويت‌هاي ناجا مبارزه با قاچاق است. وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينكه جلوي كالاي قاچاق بايد در دريا گرفته شود، افزود: قاچاق نبايد به خشكي برسد؛ چراكه معيشت مردم را دستخوش تغيير می‌کند و آثار سوء و زيانباري به دنبال دارد.
 
رئيس پليس آگاهي ناجا اذعان داشت: پليس با استقرار در گمرك با ايجاد فضاي همدلي و تعاملي و با تلاش و جديت تمام در مبارزه با قاچاق و سرانگشتان آن گام بر مي‌دارد.
سردار مقيمي بيان داشت: امكانات لازم بايد در اختيار مأموران قرار گيرد و همچنين با مد‌نظر قرار دادن بحث صيانتي و عقيدتي كاركنان نبايد اجازه دهيم كه مورد اتهام قرار گيريم.
رئيس پليس آگاهي ناجا خاطرنشان كرد: يكي از مأموريت‌هاي اصلي پليس پس از استقرار در گمرك در آغاز كار، جمع‌آوري اخبار و اطلاعات، شناسايي قاچاقچيان كلان و سرانگشتان و كنترل مبادي ورودي و خروجي است.  سردار مقيمي تأكيد كرد: مهم‌ترين اهداف ما از استقرار پليس در گمرك، سالم‌سازي فضاي اقتصادي براي جامعه، كمك به توليد داخلي و افزايش درآمدهاي گمرك براي كشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار