کد خبر: 867691
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
آيت‌الله قرهي مطرح كرد
آيت‌الله قرهي از دولت دوازدهم خواست ايجاد اشتغال، رفع بيكاري و تسهيل ازدواج جوانان را در اولويت‌هاي كاري خود قرار دهد.
به گزارش رسا، مؤسس حوزه علميه امام مهدي (عج) درباره آغاز به كار دولت دوازدهم و اينكه بايد چه موضوعاتي را در اولويت كاري خود قرار دهد، گفت: از اولويت‌هاي كاري دولت دوازدهم بايد ايجاد اشتغال، رفع بيكاري و تسهيل ازدواج جوانان باشد. وي افزود: اقتصاد مقاومتي از ديگر اموري است كه دولت بايد به آن توجه جدي داشته باشد چراكه به اذعان همه دانشمندان و نخبگان اين موضوع كاري كارشناسي شده است. آيت‌الله قرهي درباره چگونگي موفقيت دولت در زمينه اشتغال‌زايي عنوان كرد: دولت براي موفقيت در اين زمينه بايد به نيروي جوانان شايسته و متخصص داخلي اعتماد و اتكا كند و اين فرمايش امام راحل و رهبر معظم انقلاب مبني بر ما «مي‌توانيم» را باور كند. مؤسس حوزه علميه امام مهدي (عج) ادامه داد: ما توان و استعداد جوانان خود را در عرصه‌هايي نظير سازندگي و نظامي مشاهده كرديم، بنابراين مشكلات معيشتي و اقتصادي مردم را مي‌توان با اتكا به خود آنان حل كرد. وي درباره راهكار موفقيت دولت درباره حل مشكلات كشور گفت: برنامه‌ريزي دقيق و علمي همراه با نظم و كار جهادي در اتكا به قدرت جوانان مستعد و متخصص مي‌تواند دولت را در خدمت به مردم كمك كند.
 
آيت‌الله قرهي درباره عامل موفقيت دولت در تعامل گسترده با دنيا ابراز كرد: دولت براي موفقيت در تعامل با دنيا نبايد صرفاً به ارتباط با چند كشور غربي كه نگاه چپاولگرانه به ما دارند، اكتفا كند بلكه بايد به تعامل گسترده با همه كشورها و به خصوص همسايگان توجه كند. مؤسس حوزه علميه امام مهدي(عج) افزود: امروز كشور تركيه با جذب توريست از طريق همسايگان و فروش كالاي خود به ايران و عراق كلي كسب درآمد مي‌كند، همين امر خود مي‌تواند براي ايران يك الگو به شمار‌ آيد. آيت‌الله قرهي بيان داشت: كشورهاي غربي نبايد تصور كنند ايران به آنها نياز دارد، ما دنبال تعامل سازنده با آنها هستيم اما آنها به دنبال تحريم و تهديد ما هستند، بنابراين اگر ما به نيروهاي داخلي اكتفا كنيم، مي‌توانيم در برابر آنها ايستادگي كنيم. وي درباره كيفيت برطرف كردن فقر و فساد توسط دولت در كشور گفت: در ابتدا دولت بايد باور داشته باشد كه وظيفه او كار براي مردم است، زماني كه به اين باور رسيد با مديريت جهادي و اتكا به سرمايه‌هاي داخلي به رشد اقتصادي توجه داشته باشد. مؤسس حوزه علميه امام مهدي(عج) افزود: دولت براي موفقيت در همه زمينه‌ها اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشد، موفقيت و پيشرفت‌هاي بسياري حاصل خواهد شد، كمااينكه سپاه با اطاعت از رهبري در زمينه موشك و سلاح به قدرت بين‌المللي تبديل‌ شده است.  

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
در ابتدا دولت بايد باور داشته باشد كه وظيفه او كار براي مردم است، شکل‌گیری یک عقیده و باور از مهمترین و اساسی‌ترین خصوصیات ذهن است و مفهوم اعتقادو باور نقش بسیار مهمی را در فلسفه ذهن و معرفت‌شناسی دارد.معرفت‌شناسی یا شناخت‌شناسی (به انگلیسی: Epistemology) شاخه‌ای از فلسفه است که به عنوان نظریهٔ چیستی معرفت و راه‌های حصول آن تعریف می‌شود. یاداوری میگردد در نظریه اقتصاد مقاومتی "چیستی" یعنی شایسته سالاری .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار