کد خبر: 867653
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
خبرگزاری فارس: تذکر کادرفنی به سرخپوشان در کارهای تاکتیکی/تمرینی با دو غایب

تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار برابر الاهلی آماده می‌شود، امروز برنامه‌های تاکتیکی برای مقابله با این حریف آسیایی را مرور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان بعد از بازی برابر سیاه جامگان، یک روز استراحت داشتند و تمرینات خود را برای دیدار مقابل الاهلی عربستان از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا از روز جمعه آغاز کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به عمان را در نوبت صبح و از ساعت 10:10 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی شروع کرد.

*بازیکنان طبق روال معمول، گرم کردن با حرکات سه گانه را با هدایت مارکو استارت زدند. پاسکاری در قالب یک مربع فرضی به صورت تکضرب در دستور کار قرار گرفت. سپس بازیکنان بار دیگر در اختیار استیلینوویچ قرار گرفته و به انجام دوهای صد متر و عبور از بین موانع پرداختند.

*سید جلال حسینی و کریم باقری غایبان تمرین امروز بودند.

*حسین ماهینی تمرینات اختصاصی و دویدن دور زمین را در برنامه داشت.

*برنامه‌های تاکتیکی و تیمی از خط دروازه توسط گلر آغاز و با گلزنی هافبک‌ها و مهاجمان خاتمه می‌یافت. این تاکتیک‌ها با تذکرات کادر فنی برای انجام هر چه بهتر آن همراه بود.

*فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین و با سه دروازه در قالب دو تیم قرمز و سبز انجام شد. نکته جالب توجه اینکه؛ تیمی که بیشتر حمله می‌کرد، می‌توانست در دو دروازه گلزنی کند.

*آخرین بخش تمرین امروز هم به پرتاب اوت دستی و ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:50 دقیقه به پایان رسید و بازیکنان پس از صرف ناهار و استراحت راهی فرودگاه خواهند شد تا بعدازظهر امروز شنبه، تهران را به مقصد مسقط عمان ترک کنند.

انتهای پیام/ا

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار