کد خبر: 867633
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه فرنگی‌کاران ایران کار سختی در جهانی پاریس خواهند داشت گفت: نوبت کشتی‌گیران جوان است که خود را نشان بدهند.

محمد دلیریان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی ایران، در آستانه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم بسیار خوب است و ملی‌پوشان به لحاظ روحی و بدنی آمادگی لازم برای حضور در این رقابت‌ها را دارند. امیدوارم کشتی‌گیران و کادرفنی مزد زحمات چندین ماهه خود در اردوهای تیم‌ ‌ملی را بگیرند و بهترین نتایج را کسب کنند.

سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی   با بیان این که تیم ایران با ترکیبی دگرگون شده عازم این رقابت‌ها شده است، گفت‌: اکثر تیم‌های جهان با هدف موفقیت در  المپیک ۲۰۲۰ دست به جوانگرایی در کشتی خود زده اند. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و امیدوارم جوانان جویای نام و با انگیزه ما بتوانند با اعتماد به نفس کافی رو در روی بزرگان جهان قرار گیرند و به دنبال پیروزی باشند. کشتی‌گیران ما هر چند جوان، اما از تجربیات کافی برای حضور در این رقابت‌ها برخوردارند. کشتی‌گیران ما در شش وزن برای نخستین بار است که عازم این رقابت‌ها می‌شوند و ان‌شاء‌الله تحت تاثیر جو سالن و نام حریفان قرار نخواهند گرفت.

وی درباره پیش‌بینی خود از نتایج فرنگی کاران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، گفت‌: هیچ پیش‌بینی خاصی نمی توانیم داشته باشیم. کسب نتیجه‌ به مولفه‌های زیادی وابسته است. اگر کشتی‌گیران ما بر روی تشک مسابقه خودشان باشند و تحت تاثیر حواشی مختلف قرار نگیرند مطمئنا نتایج خوبی می‌گیرند، چرا که استحقاق آن را دارند. به این تیم امید زیادی دارم، چرا که کشتی‌گیران ما خیلی زحمت کشیدند و همگی سراپا انگیزه هستند تا با دست پر به ایران باز گردند. امیدوارم مسائل مختلف همچون داوری و نحوه قرعه‌کشی نیز تا حد معقولی همراه ما باشد.  کشتی‌گیران جوان ما جا پای بزرگان گذاشته اند و باید ثابت کنند که شایسته این جایگاه هستند. آنها همیشه مدعی بودند به ما میدان داده نمی‌شود، حال این میدان و فرصت به آنها داده شده است و آنها هستند که باید خود را نشان دهند.

سرپرست تیم‌ ‌ملی کشتی فرنگی در پایان با بیان این که قطعا فرنگی کاران ایران کار سختی در آوردگاه پاریس خواهند داشت، گفت‌: امیدوارم با دعای خیر مردم فرنگی کاران ایران دست پر باز گردند و شرمنده مردم نشوند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار