کد خبر: 867599
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
قائم مقام شهردار کرج تاکید کرد
قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اهمیت سیما و منظر شهری در کنار فضای سبز و تآثیر غیرقابل انکار آن بر روحیه شهروندان، تاکید کرد: بهبود کیفیت مبلمان شهری مورد توجه قرار گیرد.

مصطفی رضاحسینی با تاکید بر اینکه بخشی از هویت شهر و شهروندان با توجه به نمای بصری و سیمای شهر تعریف و شناخته می شود، افزود: توجه شایسته به مبلمان شهری و سیمای بصری، موجب زیباسازی محیط و هویت بخشی به شهر می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه سازگاری و هماهنگی بصری مبلمان شهر با فضاهای شهری نقش بسزایی در آرامش روحی شهروندان دارد، اظهار داشت: زنده کردن حس تعلق میان شهروندان از جمله مواردی است که می توان با زیباسازی شهر آن را محقق کرد و ضروری است این مهم در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین به نقش تاثیرگذار تلفیق هنر معماری با تاریخ، فرهنگ و مذهب اشاره و بیان کرد: ایجاد نمادی مبتنی بر این اصول و تلفیق آن با هنر معماری، علاوه بر خلق زیبایی ها موجب هماهنگی بصری شهر و ارتباط عمیق شهروندان با محل زندگی شان می شود.

قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه مبلمان شهری بخش مهمی از زندگی شهروندان محسوب می شود، گفت: توجه به هماهنگی رنگها و استفاده از المان هایی متناسب با فضای زندگی شهروندان در محله های مختلف، می تواند میزان رضایت شهروندان را در این بخش افزایش دهد که این امر برای مجموعه مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است.

رضاحسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت روشنایی معابر و میادین در شب اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بخشی از امنیت شهروندان در شب با تامین روشنایی معابر و میادین فراهم می شود، ضروری است تا تحقق این مهم در معابر تاریک در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول ساخت و جانمایی المان های نوری در میادین شهری را نیز امری مهم دانست و اضافه کرد: نصب المان های نوری علاوه بر زیبایی موجب ارتقاء امنیت شهروندان و خودروهای عبوری می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه بخش سیما و منظر شهرداری کرج تا کنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده است، بر اطلاع رسانی در خصوص اقدامات انجام شده تاکید و عنوان کرد: اطلاع رسانی اقدامات نقش بسزایی در آگاهی بخشی به شهروندان و کسب رضایت آنان خواهد داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار