کد خبر: 867598
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
رئیس سازمان میادین میوه و تره بار کرج گفت: نظارت بر بازارهای روز کرج به شکل مستمر توسط ناظران تعیین شده انجام می شود.

بهروز ورمهمدی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 بازار روز در کرج فعال است که طبق تمهیدات برنامه ریزی شده و به منظور ارتقاء خدمات رسانی، روزانه تحت نظارت و بازرسی ناظران قرار می گیرند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازارهای روز با توجه به نیاز روزافزون شهروندان و با هدف دسترسی آسان جهت خرید مایحتاج عمومی روزمره در نقاط مخنتلف شهر ایجاد شده اند.

وی، ارائه محصولات با کیفیت مطلوب را از اولویت های مهم سازمان میادین میوه و تره بار ذکر کرد و افزود: بر اساس نرخ گذاری در سازمان میادین دو نوع نرخ برای اجناس قابل عرضه در این بازارها تعیین شده است و فروشندگان نیز ملزم به رعایت این نرخ های مصوب هستند.

این مسئول کیفیت محصولات به هنگام عرضه به خریداران را مهم ارزیابی و بیان کرد: رسیدگی و پیگیری به این موضوع ضرورتی اجتناب ناپذیر است که توسط بازرسان و نظارتهای آنها به شکل جدی انجام می گیرد.

ورمهمدی ادامه داد: در صورت عدم پاسخگویی به موقع ناظران مشکلات و مسائل شهروندان در خصوص خرید کالای بدون کیفیت توسط حوزه بازرسی، روابط عمومی همچنین معاونت اجرایی سازمان میادین میوه و تره بار بررسی می شود.

این مسئول استقرار ناظرین در بازارهای روز کرج همچنین نظارت های روزانه مستمر از این مراکز فروش را از جمله راهکارهای کاربردی مناسب به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی عنوان کرد.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار کرج با اشاره به نصب تابلو در بازار های روز با عنوان " حقوق شهروندی " اظهارداشت: این تابلو ها با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص حقوق شهروندی نصب شده است.

وی با بیان اینکه نظارت دراین بازارها به شکل مستمر انجام می شود، گفت: درصورت عدم رسیدگی ناظرین به مسائل و مشکلات احتمالی، شهروندان می توانند با شماره تلفن 2544542 سازمان میادین میوه و تره بار تماس بگیرند و به بیان مشکل بپردازند.

رئیس سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری کرج تاکید کرد: مسائل مطرح شده از سوی شهروندان به صورت جدی توسط مسئولان ذیربط پیگیری می شود.

 این مسئول ادامه داد: موضوعات عنوان شده در کمیته انضباطی مطرح می شود و در نهایت نیز با بهره برداران متخلف به طور جدی برخورد می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار