کد خبر: 867577
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۷۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۴۸ رشته و تحت پوشش ۳۹۴ هیات ورزشی استان مرکزی فعالیت دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در حال حاضر ۷۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۴۸ رشته و تحت پوشش ۳۹۴ هیات ورزشی استان مرکزی فعالیت دارند.

عابد حقدادی در همایش تجلیل از مدیران و هیات های ورزشی و سمن های حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی که با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش در اراک برگزار شد، اظهار داشت: سهم سرانه ورزشی استان ۸۶ صدم مترمربع است که ۴۶ صدم آن مربوط به ورزش و جوانان است و بقیه در اختیار سایر دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون استان مرکزی میزبانی ده مسابقات کشوری و دو اردوی تیم ملی را برعهده داشته و به زودی نیز مسابقات شطرنج بین المللی در شهر خمین برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: همچنین ورزشکاران استان مرکزی در رشته های مختلف از جمله در ورزش ناشنوایان، کاراته، وزنه برداری، دو و میدانی، هاکی و... چه در بخش بانوان چه در بخش آقایان برای کشور و استان کسب افتخار کردند که این روند با تلاش روسای هیات های ورزشی و مربیان همچنان ادامه دارد تا بتوانیم در پایان سال کارنامه درخشان از ورزش استان ارایه دهیم.

حقدادی تصریح کرد: ۱۹ رشته اولویت دار ورزشی دراستان فعال هستند که این ۱۹ رشته ورزشی در رقابت های کشوری عنوان دار هستند. همچنین در اردوهای ملی و رویدادهای بین المللی نمایندگانی از استان مرکزی حضور داشتند و امیدواریم با پیگیری های انجام شده بتوانیم این روند رو به رشد را در استان با همدلی که وجود دارد پیش ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود در مورد حوزه جوانان هم گفت: پیش از سال۹۲ تعداد سمن های فعال در استان مرکزی ۱۲ سمن بود که طی این چهار سال به ۴۳سمن فعال افزایش یافت، همچنین طی سال جاری دو مرکزی تخصصی ازدواج در حوزه جوانان در استان کار خود را آغاز کرده اند.

حقدادی در مورد پروژه های عمرانی ورزشی هم بیان داشت: باتوجه به اینکه هنوز اعتبارات عمرانی سال جاری محقق نشده، از جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به استان که سال گذشته اتفاق افتاد و سایر منابع و کمک خیرین دو پروژه آماده بهره برداری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر