کد خبر: 867574
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
شهردار تبریز عنوان کرد؛
شهردار تبریز گفت: مجموعه اقداماتی که در سال‌های اخیر در غرب تبریز عملیاتی شده، چهره و بافت کلی این بخش از شهر را متحول کرده‌است.
دکتر صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان کارگر با بیان این مطلب اظهار داشت: مجموعه‌ای از پروژه‌های عمرانی ارزشمند در چهار سال گذشته در مسیرهای متعدد غرب و شمال غرب تبریز اجرا شده‌است؛ تقاطع‌های غیرهمسطح میدان‌راه‌آهن، آخونی و اره‌گر، سه پروژه تاثیرگذاری هستند که سه گره قدیمی ترافیک تبریز را رفع کرده اند.

وی اضافه کرد: در کنار این سه پروژه، پروژه مشارکتی پارک بزرگ تبریز، پس از سال‌ها بلاتکلیفی، در حال اجراست که نقش اثرگذار در حیات اجتماعی این محدوده خواهد داشت.

شهردار تبریز  طراحی و اجرای پروژه میدان کارگر را در همین راستا مورد توجه قرار داد و افزود:  این میدان از میادین مهم شهر است که از قدیم به نام «کارگر» مزین است و امید می‌رود با همت و تلاش کارگران، در اسرع وقت به بهره‌برداری رسیده و موجب ایمنی، زیبایی و گشایش گره ترافیکی در جاده سنتو شود.

وی اضافه کرد: پشتوانه‌های لازم برای این امر تدارک دیده شده و مقرر شده سازمان عمران، راساً و بدون استفاده از پیمانکار واسطه، این پروژه را عملیاتی کند؛ در این صورت، پیامدهای ترافیکی و بصری پروژه، به حداقل خواهد رسید.

دکتر نجفی با اشاره به شتاب کم‌نظیر در برنامه‌های عمرانی شهر، یادآور شد: عمده پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح در سال‌های اخیر، در کمتر از ۱ سال به بهره‌برداری رسیده است؛ پروژه عظیمی چون مرکز همایش‌های بین‌المللی که معمولاً در مدت ۶ سال تکمیل می‌شود، تنها پس از ۱۵ ماه تلاش مداوم، تکمیل شده است که این امر، از مزیت‌های مهم توسعه و آبادانی شهر است.

شهردار تبریز با اشاره به این‌که مجموعه‌ پروژه‌های عمرانی، تقویت زیرساحت‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را هدف قرار داده است، گفت: «تبریز ۲۰۱۸» نه یک سهمیه، بلکه بلکه مزیت ملی مهم است که پس از پیگیری‌ها و کوشش‌های متعدد حاصل شده و باید به نحو احسن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اشتغال را معضل اصلی جامعه و مطالبه مهم قشر جوان خواند و تاکید کرد: این معضل باید در مسیر توسعه شهر، مدیریت شود و بدون در نظر داشتن فرصت ۲۰۱۸ متصور نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر