کد خبر: 867555
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
معاون استاندارسمنان و فرماندار شاهرود گفت: دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) جنب بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برای اسکان رایگان همراهان مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس تایباد به تهران، اختصاص داده شده است .
سید محمدرضا هاشمی  افزود: حادثه دیدگان و همراهان واژگونی این اتوبوس تا پایان روند درمانی مصدومان می توانند از خدمات رایگان و اسکان در این مدرسه بهره مند شوند .
وی ادامه داد : در صورت افزایش همراهان ، سه مدرسه دیگر نیز برای ارائه خدمات تجهیز شده اند .
وی تاکید کرد: مدرسه بهارستان ،هنرستان امام علی (ع) و مدرسه ابتدایی گل یاس در نزدیکی بیمارستان امام حسین (ع) برای این امر تجهیز و آماده شده اند.
 فرماندار شاهرود ساعتی پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس تایباد به تهران در کمربندی شاهرود با حضور در اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) با مصدومان عیادت کرده و در جریان مداوای این مصدومان قرار گرفت .
ساعت سه و 28 دقیقه بامداد جمعه براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کمربندی شاهرود ، سه تن کشته و 36 تن از مسافران مصدوم شدند.
در این حادثه راننده و شاگرد راننده اتوبوس در دم جان دادند و یک مسافر هم که به شدت مجروح شده بود ساعتی بعد در بیمارستان جان داد.
شاهرود تقریبا در میانه راه تهران به مشهد قرار داشته و سالانه به صورت میانگین 20 میلیون تردد در جاده های این شهرستان انجام می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر