کد خبر: 867545
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
روحاني در ديدار با خانواده شهيدان اصغري تركاني:
رئيس‌جمهور در ديداري صميمي با خانواده شهيدان اصغري تركاني، با تجليل از رشادت‌ها، فداكاري‌ها و ايثارگري‌هاي خانواده شهيدان، جانبازان و ايثارگران، بر لزوم تلاش در راستاي تقويت و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در كشور و پشتيباني از ولايت فقيه تأكيد كرد.
به گزارش فارس، دكتر روحاني در اين ديدار، با اشاره به اينكه خداوند به خاطر صبر فراوان و نيت‌هاي پاك به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران اجر بالاتري عنايت مي‌كند، گفت: خانواده شهدا و ايثارگران براي همه ملت ايران موجب افتخار هستند؛ خانواده‌هايي كه در روزهاي سخت فرزندان و پاره‌هاي تن خود را به مصاف دشمنان فرستادند. روحاني با اشاره به رشادت‌ها و ايثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس و عزم آنان براي پاسخ‌هاي محكم و دندان‌شكن به دشمن متجاوز، اظهارداشت: ملت ايران در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن مظلوم بود، در حالي كه دشمنان اين ملت از هيچ اقدام جنايتكارانه‌اي دريغ نكردند. رئيس‌جمهور با اشاره به سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن و گراميداشت ياد و خاطره سيد آزادگان شهيد ابوترابي، گفت: آزادگان ما در دوران اسارت رنج فراواني كشيدند و كار بزرگي در مسير عزت و استقلال كشور انجام دادند. روحاني نحوه شهادت مظلومانه شهيد حججي را نمونه‌اي از جنايات سبعانه تروريست‌هاي تكفيري در پيشگاه تاريخ و جهانيان برشمرد و افزود: روحيه، ايمان و استقامت اين جوانان براي ايستادگي و دفاع از حرم ائمه و حيثيت مسلمانان نشان مي‌دهد رزمندگان و شهداي ما توانستند راه ايثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند و اين راه را براي هميشه پيش روي ملت قرار دهند. رئيس‌جمهور تأكيد كرد: اگر امروز در كشور استقلال داريم و دشمنان اجازه تجاوز به اين آب و خاك را به خود نمي‌دهند، به خاطر ايمان جوانان و روحيه و فرهنگ ايثار و شهادت در اين كشور است. روحاني با اشاره به ضرورت توجه به فرامين رهبري و پشتيباني از ولايت فقيه، گفت: اميدواريم بتوانيم وظايف خود را به خوبي در اين مسير انجام داده و مديون خون شهيدان و شرمنده در پيشگاه خدا و ملت نباشيم. همچنين حاجيه خانم عباس آزاد والده و برادران شهيدان اصغري تركاني نيز در اين ديدار به بيان خاطرات و سجاياي اخلاقي اين شهيدان بزرگوار پرداختند.
 شهيد حجت‌الاسلام علي‌اكبر اصغري‌تركاني در سال ٦٥ و در سن ٢٥ سالگي در منطقه حاج عمران، شهيد حجت‌الاسلام علي اصغر اصغري تركاني در سال ٦٢ و در سن ٢٠ سالگي در عمليات خيبر در منطقه طلائيه و شهيد محمدرضا اصغري‌تركاني در سال ٦٢ و در سن ١٨ سالگي در منطقه جزيره مجنون به فيض شهادت نائل آمدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار