کد خبر: 867508
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
اعلام برنامه ليگ جهاني 2018 واليبال
دنیا حیدری
 
فدراسيون جهاني واليبال فرمت جديد و گروه‌بندي ليگ جهاني واليبال 2018 را اعلام كرد كه طبق اين روش جديد، مرحله بين قاره‌اي ليگ جهاني 2018 در پنج هفته برگزار مي‌شود و هر تيم يك‌بار با 15 تيم ديگر بازي كرده و در نهايت شش تيم برتر به مرحله فينال راه پيدا مي‌كنند. طبق گروه‌بندي انجام شده، ‌تيم ملي ايران در هفته نخست اين رقابت‌ها در گروه اول با تيم‌هاي استراليا، فرانسه و ژاپن همگروه، در هفته دوم در گروه سوم با تيم‌هاي آرژانتين، كانادا و ايتاليا، در هفته سوم در گروه سوم با چين، روسيه و برزيل، هفته چهارم در گروه سوم با صربستان، امريكا و لهستان و در نهايت نيز در هفته پنجم نيز در گروه سوم با تيم‌هاي آلمان، ‌بلغارستان و كره جنوبي همگروه است. 
 
گروه‌بندي ليگ جهاني در حالي اعلام مي‌شود كه كولاكوويچ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران اگر چه هنوز اظهار نظري در خصوص آن نداشته اما از شاگردانش و همكاري با ايران ابراز رضايت مي‌كند: «ليگ جهاني 2017 براي ايران چندان خوب نبود، چون دو بازيكن كليدي ما غفور و موسوي، در حد و اندازه‌هاي خود نبودند؛ چراكه اولي مصدوم بود و دومي بعد از ليگ استراحت خوبي نداشت اما در انتخابي جهان هر دو عالي كار كردند، توانستيم نسبت به ليگ جهاني بهتر بازي كنيم. ايران با سه برد سه بر صفر، به عنوان بهترين تيم در رنكينگ جهاني در مسابقات انتخابي حاضر بود و توانست از گروهي به مسابقات قهرماني جهان صعود كند كه كره و چين در آن حضور داشتند. جو سالن و انگيزه بازيكنان واقعاً بي‌نظير بود. شرايط كار من در ايران و رابطه‌ام با بازيكنان در حال حاضر بسيار خوب است و تصميماتم هم با حمايت از سوي فدراسيون همراه است.
 
حتي اگر چند بازيكن را حذف كنم. حضور بازيكن تأثيرگذار در تيم‌هاي ملي كشورها بهترين اتفاق است. مثلاً بازيكناني مثل «اروين انگاپث» بهترين اتفاقاتي هستند كه ممكن است در واليبال رخ دهند. او چه در داخل و چه خارج زمين، يك مبارزه جوست. البته بازيكنان بهتر از او هم هستند، اما هيچكدام مثل اين فرانسوي شاخص نيستند و توان تغيير بازي را ندارند. در كل واليبال ستاره‌اي ندارد. آنها دوست دارند مورد توجه رسانه‌ها باشند، اما گاهي با هنجارهاي اجتماعي سازگار نيستند. برخي اما تحصيلكرده هستند با رفتارهاي خوب اما مورد توجه رسانه‌ها نيستند در واقع هيچ ستاره واقعي‌اي در واليبال وجود ندارد و به همين دليل اسپانسر زيادي هم در اين ورزش نيست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار