کد خبر: 867487
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم ویژه برای عموی برادران عالمیان/ستارگان‌ تنیس روی میز ایران به میدان ‌می‌روند

مسابقات آزاد ستارگان ایران به منظور گلریزان و حمایت از نعمت عالمیان قهرمان سابق و صاحب نام ملی در آکادمی تنیس روی میز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در این مسابقات که با پیشنهاد اولیه همبازیان این ورزشکار و برنامه ریزی های فدراسیون انجام می پذیرد ، جمعی از ملی پوشان و قهرمانان ادوار مختلف و پیشکسوتان و بزرگان تنیس روی میز کشور به پاس حمایت از نعمت عالمیان این قهرمان بزرگ ، مشارکت وسیعی را بصورت همت عالی مد نظر قرار داده اند.

مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون که ‌خود از هم بازیان نعمت عالمیان بوده است ، جهت هرچه بهتر برگزاری این مسابقات و مراسم‌ دستورات اکیدی را به‌ عوامل‌اجرایی فدراسیون صادر کرده است.
این مسابقات و مراسم در تاریخ های 10 و 11 شهریور و پس از ثبت نام علاقه مندان برگزار می شود.

شرایط مسابقات:
1- محل برگزاری مسابقات در آکادمی تنیس روی میز واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران
2- شرکت برای عموم بازیکنان کلیه رده های سنی از سراسر کشور آزاد است.
3- بازیکنانی که قصد حضور در مسابقات را دارند می توانند جهت ثبت نام در ساعات اداری و بصورت تلفنی با آقای داریوش ضرغامپور دبیر کمیته مسابقات فدراسیون تماس حاصل نمایند .
تلفن تماس : 02188827621
4- در صورت ثبت نام و پس از آن انصراف از حضور در مسابقات ، مراتب به فدراسیون اعلام شود.
5- این مسابقات جهت گلریزان قهرمان سابق تیم ملی آقای نعمت عالمیان برگزار و تمام عواید آن صرف هزینه‌ های درمان این قهرمان ملی خواهد شد.
6- ورودیه مسابقات برای بازیکنان زیر 18 سال 800000 ریال و برای ورزشکاران  بالای 18 سال یک میلیون ریال در نظر گرفته شده که ساعت 8:30 روز 10 شهریورماه در محل مسابقات از بازیکنان دریافت خواهد شد.

7- انتظار می رود کلیه ورزشکاران، قهرمانان ملی و کشوری و پیشکسوتان بصورت همت عالی تمامی مساعی خود را  جهت هرچه پربارتر بودن این مسابقات و مراسم‌ مبذول فرمایند
8- ستارگان تنیس روی میز کشور و اعضای اصلی تیم ‌های ملی بزرگسالان، امید ، جوانان و نوجوانان با توصیه فدراسیون در این مسابقات و مراسم مشارکت خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار