کد خبر: 867471
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
اریک بایی

مدافع ساحل عاجی درباره حضور در منچستریونایتد و درخشش در این تیم به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، اریک بایی فصل قبل با ۳۰ میلیون پوند از ویارئال به منچستریونایتد پیوست و در همان بدو ورود به این تیم توانست در ترکیب اصلی قرمزها قرار گیرد.

بایی درباره حضور در منچستریونایتد گفت: در ساحل عاج بودم که فهمیدم یونایتد به من علاقه دارد. ابتدا فکر کردم این خبر شوخی است ولی وقتی مطمئن شدم خیلی خوشحال شدم که این فرصت برای من ایجاد شده است تا در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان بازی کنم. از این فرصت توانستم خوشبختانه به بهترین شکل استفاده کنمو  خودم را ترکیب اصلی نشان دهم. فاصله زیادی بین ویارئال و یونایتد بود ولی هم تیمی های خوبی در یونایتد داشتم که به من کمک کردند تا با شریاط لیگ برتر آشنا شوم و همین باعث شد تا بتوانم خودم را به خوبی نشان دهم.

او ادامه داد: در رختکن یونایتد همه مثل یک خانواده هستیم. در بدو ورود به این تیم بقیه بازیکنان با من مثل عضوی از خانواده برخورد کردند و این باعث شد خیلی راحت با شرایط موجود کنار بیایم. در رختکن اغلب فرانسوی و اسپانیایی صحبت می شود و این کار را راحت می کند تا با شرایط کنار بیایید.

مدافع مستحکم یونایتد ادامه داد: ما فصل گذشته توانستیم ۳ جام به دست بیاوریم ولی در لیگ برتر رتبه ششم را داشتیم که خوب نبود و الان وقت ان است که ارزش واقعی را به یونایتد بدهیم. باید بهترین نتایج ممکن را در این فصل بگیریم.

منچستریونایتد باید فردا شنبه در هفته دوم لیگ برتر و در دیدار آغازین این هفته در خانه سوانزی به میدان برود. شیاطین سرخ در بازی نخست با ۴ گل در خانه وستهام را شکست دادند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار