کد خبر: 867467
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
هفته چهارم هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در حالی با با استقلال در ورزشگاه تختی تهران همراه بود که شاگردان علی دایی با ارائه یک بازی زیبا و تماشایی اجازه هیچ فعالیتی به بازیکنان استقلال ندادند. محمد عباس زاده در دقیقه ۵۸، از روی نقطه پنالتی برای سایپا گلزنی کرد.
در این دیدارتماشایی که تماشاگران استقبال خوبی از آن داشتند تنش و درگیری های زیادی در بین تماشگران بوجود آمد برخی از هواداران پس از دریافت گل و از نتیجه به دست آمده مقابل سایپا رضایت نداشتند علیه علیرضا منصوریان شعار داده و خواستار برکناری او شدند البته بین هواداران اختلاف شدیدی به وجود آمده بود یک عده خواستار برکناری منصوریان بودند و تعدادی دیگر او را تشویق می کردند و همین موضوع باعث درگیری در بین تماشاگران شده بود.
در این بازی شاگردان دایی اگر قدر موقعیت ها را می دانستند قطعا تعداد گل های رد و بدل شده بیش از یک گل بود.مثلا دقیقه ۱۷مهدی ترابی وارد محوطه جریمه شد که از رحمتی هم عبور کرد اما در دهانه دروازه بازیکنی وجود نداشت که توپ را به گل تبدیل کند و یا دقیقه ۲۱ مهدی ترابی با پاس خوبش با قلی زاده او را در مقعیت بسیار خوبی قرار داد که ضربه این بازیکن را رحمتی به کرنر فرستاد.
 البته حملات سایپا در حالی ادامه داشت که شاگردان منصوریان هم تیم دست و پا بسته ای نبودند و با ضد حملات سعی در گل زنی داشتند که موفق نبودند .مقثلا در دقیقه ۲۹،  پاس خوب سرور جپارف در داخل محوطه جریمه به وریا غفوری رسید و شوت محکم و پر قدرت او با برخورد به تیر دورتر دروازه، تبدیل به گل نشد و یا شوت محکم  شهباززاده با برخورد به مدافعان سایپا به کرنر رفت.
در آغاز نیمه دوم بازهم این ساپا بود که بازی را هجومی تر آغاز کرد .علی قلی زاده در داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که در شرایط تک به تک سید مهدی رحمتی توپ را به کرنر فرستاد.دقیقه ۴۷، عباس زاده دروازه استقلال را باز کرد که توسط کمک داور آفساید اعلام شد.بازی خوب سایپا آنقدر ادامه پایدا کرد تا دقیقه ۵۵ عباس زاده با مهدی رحمتی تک به تک شد که رحمتی با خطا او را سرنگون کرد تا پنالتی به سود سایپا اعلام شود و رحمتی هم کارت زرد بگیرد و اولین گل بازی شکل بگیرد. در ثانیه های آخر بازی هم روزبه شاه علیدوست بازیکن سایپا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. قضاوت این دیدار محمدرضا زاهدی فر بر عهده داشت. سایپا با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد به رده سوم جدول صعود کرد. استقلال هم با پنج امتیاز از چهار بازی در در رده۱۱ جدول ماند.
در دیگر دیدارها  تیم های پارس جنوبی جم و صنعت نفت در شهر جم پیگیری شد که طی آن پارس جنوبی به برتری ۲ بر یک دست یافت.حامد نورمحمدی در دقیقه ۶۳ و آلویس نانگ ۶۹ برای پارس جنوبی گل زدند و لوسیانو پریرا در دقیقه ۳ برای صنعت نفت گل زد.شاگردان مهدی تارتار با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفتند.تراکتورسازی هم نفت تهران را برد.دربی اصفهان هم به نفع شاگردان قلعه نوعی به پایان رسید .

وحید صابری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار