کد خبر: 867451
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اعلام نمود:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان با هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: بیش از یک هزار عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی همزمان با هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در نقاط مختلف این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست هماهنگی برگزاری آیین بزرگداشت هفته دولت، افزود: برگزاری مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر در مساجد شاخص شهرستان ها و مرکز استان، غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های هفته دولت در استان مرکزی است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از طرح های عمرانی از سوی دستگاه های مختلف اجرایی، برگزاری آیین بزرگداشت هفته دولت ویژه کارکنان دولت در همه شهرستان های استان و برگزاری همایش ها و نشست هایی با هدف تبیین شخصیت شهیدان رجایی و باهنر از دیگر برنامه های هفته دولت در استان مرکزی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: تشریح جنایت های تروریست ها و منافقین بر علیه اسلام ناب محمدی(ص) به عنوان ابزار دست استکبار جهانی، بازخوانی آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب و اشاعه بهره گیری از فرصت خدمتگذاری با تشریح ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر محور برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در هفته دولت است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی نیز در این نشست گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی متنوعی از قبیل همایش های بصیرت افزایی و بهره برداری از پروژه های عمرانی و خدماتی در هفته دولت در نظر گرفته شده که با حضور مقام های استانی در سطح استان و شهرستان ها اجرا می شود.
مصطفی عرب افزود: همچنین نشست خبری استاندار و شورای اداری استان با موضوع بزرگداشت هفته دولت و خدمات دولت یازدهم پیش بینی شده و جدول زمانبندی حضور استاندار و معاونان وی نیز برای شرکت در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان ها نیز ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته دولت امسال با استقرار دولت دوازدهم مقارن شده است، تبیین کارنامه دولت یازدهم و اطلاع رسانی برنامه های دولت دوازدهم از سوی فرمانداران،بخشداران و مسئولان دستگاه های اجرایی انجام می شود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی یادآوری کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از مقام شامخ شهدای گرانسنگ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با حضور در گلزار شهدا اراک و دیگر شهرستان های استان و بهره برداری از طرح ها عمرانی و خدماتی از مهمترین برنامه های نماینده عالی دولت تدبیر و امید در هفته دولت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار