کد خبر: 867438
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
مدیرمخابرات منطقه اصفهان :
درسومین همایش تقدیراز امور مشترکین ودفاترپیشخوان همراه اول استان اصفهان که درمحل سالن آناهیتا برگزار شد، مشتری مداری یکی از رکن های موفقیت دستگاه های اجرایی وخدماتی موردتاکید قرارگرفت .

مدیرمخابرات منطقه اصفهان در این آیین به روند فعالیت های مخابرات درقبل وبعد از خصوصی شدن واینکه قبلا فعالیت های مخابرات انحصاری بود اشاره کرد واظهارداشت : پس از خصوصی شدن مخابرات درتمام زمینه ها بویژه همراه اول رقابت با دیگر اپراتورها را داشته هرچند که اولین اپراتورکشور است.

حیدری زاده گفت : با تلاش خوب همکاران در قسمت های مختلف وبا توجه به اصل مشتری مداری گام های خوبی برداشته شده است ونیاز به توجه بیشتر درجهت جلب رضایت مشترکین می باشد .

  وی افزود :هزینه جذب مشتری بیش از هزینه نگهداری مشتری و هزینه نگهداری مشتری بیشتر از هزینه رضایت مشتری است پس  باید به آنچه مشتری می گوید گوش فرا دهیم و سرعت در پاسخگویی را اصل اول رضایت مشتری قرار دهیم

 مدیرمخابرات منطقه اصفهان  با اشاره به ارتباط دو سویه در کسب وکار اشارکرد وبیان نمود : ارتباط  در هربازی دو سویه است واگر یکی بازی نکند بازی انجام نمی شود، پس برای مشتری فرصت گفتگو مهیا کنید تا موفق شوید.

در ادامه دکترناصر مشایخی معاون تجاری مخابرات منطقه اصفهان نیز با اشاره به ضریب نفوذ حدود صد در صدی همراه اول درسطح استان اصفهان نیزحفظ مشترکین را با ایجاد کیفیت سرویس ها و پاسخگویی دقیق به آنان موردتاکید قرار داد. 

سپس خانم زیبا کلام رئیس اداره توسعه خدمات ترابردپذیری همراه اول کشور نیز در این همایش ضمن اشاره به کسب رتبه اول ترابرد پذیری توسط همراه اول در کشور افزود:این موفقیت ها همه و همه مرهون تلاشهای همکاران مخابرات استانهاست و ادامه ی این موفقیت ها مستلزم تلاش هر چه بیشتر شما در امور مشترکین و دفاتر خدماتی است هرچند از استان اصفهان انتظاربیشتری است تا در این زمینه فعالیت بیشتری از خودنشان دهد.

درادامه این آیین فرشته صبایی رییس اداره مشترکین همراه اول استان نیز پیرامون فعالیت های یکساله مطالبی بیان نمود وافزود : باتلاش همه همکاران و دست اندرکاران این شرکت دربین استان های کشور توانست رتبه اول را در زمینه بازاریابی وسهم بازار کسب نماید.

شایان ذکر است پایان این همایش از50 دفتر برتر و 4 شهرستان برتر و 14 تن از کارکنان موفق امورمشترکین اصفهان با تندیس وهدایایی تقدیر شد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر