کد خبر: 867434
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز خبر داد
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز از احداث 20 پارک جدید محله ای در تبریز خبر داد و گفت: طی روزهای آتی چند نمونه از این پارک‌های شهری به بهره‌برداری می رسد.
محمدحسین حسن‌زاده اظهار داشت: از جمله این پارک‌ها می‌توان به بوستان احداث در محدوده رسالت، باغ امامی در خیابان پاستور، باغ گل‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز، چند پارک در حال احداث در سطح منطقه چهار و... اشاره کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر 230 پارک محله‌ای درون شهری و 20 پارک برون شهری در تبریز در حال فعالیت است.

حسن‌زاده با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود فضاهای درون شهری برای احداث بوستان‌های محله‌ای در تبریز، تصریح کرد: با این حال مجموعه سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز متعادل سازی پارک‌های محله‌ای در تمام مناطق شهر و افزایش این تعداد را همواره در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز با تاکید بر اهمیت فضاهای سبز شهری برای شهروندان، گفت: فضای سبز و پارک‌ها نقاطی هستند که برای مردم و شهروندان شناخته شده و به صورت تفریحی، زیبایی و منظر شهری همواره برای شهروندان مورد استفاده هستند، پس هر اقدامی در این زمینه چه حذف و چه کاشت یک درخت برای شهروندان بسیار حائز اهمیت است.

حسن زاده ادامه داد: در عین حال ضمن اینکه برای صیانت از فضاهای سبز تبریز اعم از باغات و پارک‌ها و کاربری‌های فضای سبز را بسیار تاکید داریم و بیشترین همت خود را در این زمینه گذاشته‌ایم و نسبت به توسعه و احداث فضاهای سبز که بیشتر سعی داریم به صورت انبوه‌کاری و درختکاری باشد نیز تلاش کرده‌ایم.

به گفته وی، حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز سطح شهر و حفظ باغاتی که هر چند بخش عمده آنها مالکیت خصوصی دارند نیز از جمله محورهای فعالیتی سازمان پارک‌ها و فضای سبز به شمار می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر