کد خبر: 867430
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز خبر داد:
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاسیسات حمل و نقل شهر به استقبال مهر می رود.
فرخ جلالی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: در راستای استقبال از مهر و آغاز سال تحصیلی جدید نوسازی ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی در دستور کار این شرکت قرار دارد.
وی با اشاره به لزوم بازسازی ظاهری اتوبوسهای فعال در شبکه بخش خصوصی تصریح کرد: در ناوگان بخش خصوصی بیش از 110 دستگاه اتوبوس از جز تا کل مورد بازبینی و بازسازی قرار گرفته که تاکنون تعداد 60 دستگاه مورد بازسازی و تعداد 15 دستگاه درحال بازسازی و35 دستگاه نیز جهت اورهال و آماده سازی تا بیستم شهریور ماه برای رفع نواقصات اعزام خواهند شد.
جلالی تصریح کرد علاوه بر نظارت بر بازسازی اتوبوسهای بخش خصوصی ، اتوبوسهای ملکی نیز در برنامه کاری جهت بازسازی و نوسازی قرار گرفته و توانستیم با مدنظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان علمی و فنی کارشناسان معاونت فنی این شرکت ، روند بازسازی نیز دراین حوزه بصورت مطلوب در حال انجام می باشد.
عضو کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان تبریز افزود: دربحث اصلاح وضعیت آسفالت مسیر تندرو با همکاری و هماهنگی سازمان عمران شهرداری تبریز، حدفاصل ایستگاههای آبرسان تا باغ فجر بصورت اساسی در دست مرمت و اصلاح بوده و امیدواریم بخشی از مسیر سامانه تندرو تا قبل از آغاز سال تحصیلی برای عبور و مرور اتوبوسهای تندرو مناسب سازی شود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در حوزه نوسازی باجه های شارژ و فروش کارت بلیط در سطح شهر خوشبختانه اقدامات موثری انجام شده و امسال نیز کل باجه های مسیر تندرو و پایانه های اتوبوسرانی با همکاری بانک شهر نوسازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر