کد خبر: 867426
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
شهردار تبریز:
شهردار تبریز با اشاره به این‌که شورا، هویت و خاستگاه اصلی شهرداری است، گفت: برخورداری از شاخص‌های تجربه، تعهد و تخصص، شورای پنجم تبریز را به مجموعه‌ای توانمند تبدیل کرده‌است.
دکتر صادق‌ نجفی در حاشیه رونمایی از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: شورای اسلامی شهر، از ارزشمندترین برکات انقلاب اسلامی است که مردم‌سالاری دینی را در ابعاد محلی، پایه‌ریزی کرده‌ و در طول چهار دوره گذشته، به طور مرتب در حال تکامل بوده‌است.
وی با تاکید بر این‌که نتیجه رای شهروندان، مورد احترام و اعتماد همگان است، افزود: خوشبختانه این نتیجه، افراد دلسوز، مخلص و کارکشته را به شورای پنجم معرفی کرده و  بستر مناسبی برای توسعه و آبادانی شهر فراهم ساخته‌است.
دکتر نجفی تصریح کرد: مرور اجمالی در نتایج انتخابات اخیر نشان می‌دهد شورای جدید، گلچینی است از جانبازان سرافراز دفاع‌مقدس، اساتید دانشگاه، مدیران ارشد استان در دروه‌های پیشین، متخصصان شهری و چهره‌های شاخص اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی که با رای مردم، سکان شورای شهر را به زودی عهده‌دار خواهند شد.
شهردار تبریز ادامه داد: سایر اعضا نیز از تجربه عضویت در ادوار شورا و مجلس شورای اسلامی، فعالیت در مجامع دانشگاهی و رسانه‌ای و سوابق مدیریت‌های مهم برخوردارند که این امر، نوید شورایی متخصص و تاثیرگذار را برای سال‌های آتی شهر می‌دهد.
دکتر نجفی خاطرنشان کرد: ممکن است برای برخی‌، بیان محسنات شورای پنجم از طرف بنده، معنی و مفهوم دیگری داشته باشد؛ با این قبیل کم‌لطفی‌ها کاری نداریم و معتقدیم در خصوص شورای پنجم، باید واقعیت‌های ارزشمند منتخبان را ذکر کرد.
وی متذکر شد: معتقدم ظرفیت‌ها و امتیازات شورای پنجم در صورتی که بتواند بدون دغدغه‌های سیاسی، در مسیر برنامه‌های شهر متمرکز شود، بیش از آن‌چه که تصور می کنیم، مثمرثمر و نویدبخش خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر