کد خبر: 867393
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
طرح شكايت يك زن درباره ربودن نوزادش به شيوه دزديدن بنيتا مأموران پليس آگاهي را به تكاپو انداخت، اما در پايان ماجرا معلوم شد كه شاكي براي انتقام از شوهرش ادعاي دروغين را مطرح كرده است.
به گزارش خبرنگار ما، سحرگاه ديروز زن جواني خودش را به كلانتري مرزداران رساند و به مأموران خبر داد كه نوزاد پنج‌ماهه‌اش ربوده شده است. او گفت: لحظاتي قبل با خودروي خودم از مهماني به خانه آمدم.  شوهرم همراه پسر چهارساله‌ام وارد ساختمان شد. در حالي كه پسر پنج‌ماهه‌اش داخل ماشين خواب بود براي باز كردن در پاركينگ پياده شدم. همان لحظه مردي كه در حال عبور بود پشت فرمان نشست و خودرو را همراه بچه‌ام دزديد و حالا درخواست كمك دارم. بعد از مطرح شدن شكايت خيلي زود تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي تهران به دستور قاضي شهرياري، سرپرست دادسراي امور جنايي تهران وارد عمل شدند تا مبادا حادثه‌غم‌انگيزي كه براي بنيتا تكرار شده بود بار ديگر رقم بخورد. در حالي كه تجسس‌ها در جريان بود كارآگاهان با شوهر شاكي تماس گرفتند و از او خواستند راهي اداره پليس شود تا شكايتش را مكتوب كند. ماجرا زماني جالب شد كه مرد جوان گفت: نوزاد پنج‌ماهه‌اش كنارش خوابيده و اصلاً ربوده نشده است.
 
اين مرد وقتي همراه دو پسرش راهي اداره پليس شد ماجرا را شرح داد. او گفت: از چندي قبل با همسرم اختلاف پيدا كردم. شب حادثه هم با هم مشاجره‌اي سخت كرديم به طوري كه او به حالت قهر خانه را ترك كرد و من را با دو بچه‌ام تنها گذاشت و نمي‌دانم كه چرا اين حرف را مطرح كرده است.  بعد از بر ملا شدن ماجرا پرونده به دستور قاضي شهرياري به دادسراي امور جنايي فرستاده شد و زن جوان روز گذشته مورد تحقيق قرار گرفت. او توضيح داد: شب حادثه بعد از مشاجره با شوهرم از او كتك خوردم. او دست بزن داشت و گلويم را فشار داد. بعد از آن دعواي سخت بود كه خانه را ترك كردم. در تمام مدت نگران دو بچه‌ام بودم و احتمال مي‌دادم كه بخواهد بلايي سر آنها بياورد به خاطر همين اين سناريو را اجرا كردم. بعد از ثبت اظهارات زن جوان، قاضي او را به اتهام اخلال در نظم جامعه بازداشت كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار