کد خبر: 867314
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
معاون گردشگری میراث فرهنگی اردبیل:
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سومین همایش انتخاب برترین‌های صنعت گردشگری با هدف انتخاب چهره‌های تاثیرگذار و خلاق درحوزه گردشگری هفتم مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی‌زاده در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت:  یکی از مهم‌ترین اهداف ما این است که بتوانیم صنعت گردشگری را در استان بیش از پیش توسعه دهیم که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مختلفی به انجام رسیده است.

وی افزود: برگزاری سومین همایش انتخاب برترین‌های صنعت گردشگری با هدف انتخاب چهره‌های تاثیرگزار و خلاق درحوزه گردشگری در دستور کار قرار داده شده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این همایش هفتم مهر ماه در اردبیل برگزار می‌شود و در حال حاضر تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجرای طرح ساماندهی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر و منطقه گردشگری سبلان نیز با هدف توسعه صنعت گردشگری یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

تقی‌زاده بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های پایه‌ریزی شده در حال حاضر طرح مطالعاتی ساماندهی منطقه نمونه گردشگری بولاغلار ارائه شده که نیاز است در این زمینه مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه اهتمام و جدیت ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: نیاز است ساماندهی بولاغلار نیر با کم‌ترین دخالت به طبیعت انجام شود که در این زمینه توصیه‌های لازم به بخش خصوصی باید ارائه شود تا اقدامات لازم در این زمینه مبنای کار قرار داده شود و بتوانیم برای بهبود وضعیت گردشگری در این منطقه گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر