کد خبر: 867313
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور مطرح کرد
معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: تغییر محتوای کتاب درسی مرتبط با سبک زندگی برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمدرضا سلمانیان در کارگاه سبک زندگی قرآنی در منطقه خورش رستم اظهار داشت: تغییر محتوای کتاب درسی مرتبط با سبک زندگی برای آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان امری لازم و ضروری است که امیدواریم مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه گام‌های اساسی و هدفمند در این زمینه برداریم و به اهداف خود دست یابیم.

وی افزود: تغییر سبک زندگی در گروی تغییر شخصیت انسان است که اگر بتوانیم این موضوع را از همان کودکی مورد توجه قرار دهیم به‌طور حتم نتایج موفق‌تری را به دست می‌آوریم که این موضوع در تحقق اهداف مورد نظر بسیار حائز اهمیت است و برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی با این محوریت در زمینه‌های مختلف احساس می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم کشور گفت: سبک زندگی قرآنی نیازمند اهتمام ویژه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی است که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی را مبنای کار قرار دهند تا بتوانیم از این طریق در راه درست حرکت و برای اصلاح واقعی خود تلاش کنیم.

سلمانیان بیان کرد: تعارض و تقابل اهداف زندگی با نتایج آن یکی از نشانه‌های سبک زندگی ناسالم است که عواقب بسیاری را در جامعه به‌دنبال داشته که از جمله می‌توان به افزایش اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و بیکاری اشاره کرد که نیازمند برنامه‌ریزی‌های هدفمند و منسجم است.

وی تصریح کرد: اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه در این زمینه امری لازم و ضروری است که امیدواریم با همکاری آنان بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و شاهد بهبود وضعیت موجود با توجه به اهمیت مسئله مورد نظر باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر