کد خبر: 867302
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
شهردار تبریز:
شهردار تبریز، آزادگان را اسطوره‌های‌ صبر و پایمردی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و گفت: رشادت و شجاعت جوانان مدافع حرم، ریشه در همین الگوی متعالی دارد.
دکتر صادق نجفی در مراسم شب خاطره همایش کشوری آزادگان «موصل 2» با بیان این مطلب اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی، مهم‌ترین نقطه قوت این ملت است؛ حضور بدون دغدغه و بی‌اضطراب شهروندان در شهر، از امتیاز مهمی حکایت دارد که بسیاری از کشورهای توسعه یافته، علی‌رغم ادعاهای کلان و هزینه‌های هنگفت، از دستیابی به آن عاجزند.

وی متذکر شد: آزادگان عزیزی که گاه به اشتباه «اسیر» خطاب می‌شوند، آزاده‌ترین نسل ایثارگران انقلاب هستند که صبر و پایمردی خود را به عنوان آموزه‌های اصلی مدافعان حرم، برای نسل جوان امروز، به یادگار گذاشته‌اند.

دکتر نجفی تصریح کرد: شهید محسن حججی، با همین مرام استوار، در مقابل دشمن ایستاد و علی‌رغم این‌که به ظاهر، اسیر دشمن بود، اما با رفتار و منش ایمانی خود، دشمن تکفیری را اسیر خود کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: خرسندیم که همایش کشوری آزادگان «موصل2» با همکاری شهرداری تبریز، سپاه عاشورا و خانه آزادگان، به محفلی صمیمی و خاطرانگیز تبدیل شده است و امیدواریم این گردهمایی معنوی و ارزشی، مقدمه‌ای برای حضور خانواده ایثارگران و آزادگان در برنامه‌های گردشگری تبریز 2018 باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر