کد خبر: 867298
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
در مراسم رونمایی مرکز همایش های بین المللی تبریز مطرح شد:
عضو برجسته نهضت داوطلبین تبریز ۲۰۱۸ گفت: مردم تبریز به عنوان اصلی ترین میزبان گردشگران کشور های اسلامی هستن و با عضویت در این نهضت فرهنگ غنی آذربایجان را به جهان معرفی خواهند کرد.
جواد خیابانی در مراسم رونمایی از مرکز همایش های بین المللی تبریز با بیان این مطلب افزود: برای معرفی جایگاه فرهنگ غنی شهر تبریز در این رویداد ملی و بین المللی، ضرورت دارد تمامی شهروندان در کنار مدیریت شهری تلاش کنند.
این عضو برجسته نهضت داوطلبین تبریز ۲۰۱۸ ادامه داد: عضویت داوطلبانه مردم تبریز در این نهضت بزرگ نشان از همدلی شهروندان با مدیریت شهری دارد.

وی همچنین با اشاره به آمادگی زیر ساخت های فرهنگی برای میزبانی هرچه با شکوه تر تبریز در سال ۲۰۱۸ اظهار داشت: زیر ساخت های سخت افزاری نیز با اجرای چندین پروژه عمرانی عظیم در تبریز مانند مرکز همایش های بین المللی در حال بهره برداری است و مشارکت همگانی شهروندان این زنجیره را تکمیل می کند.

خیابانی تصریح کرد: همزمان با رونمایی از  مرکز همایش های بین المللی تبریز، شهروندان هم قسم می شوند تا با ایجاد فضای مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی با خاطرات خوشی را ایجاد کنند و فرهنگ غنی ایران اسلامی را به کشور های خودشان سوغات ببرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر