کد خبر: 867280
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان غربی:
رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان غربی گفت: 4مرکزکار آفرینی با همکاری پارک علم وفناوری در استان ایجاد می شود.

به گزارش جوان امامعلی عاشری صبح امروز درنشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال 3 مرکز رشد در شهرهای ماکو٬ مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شده و 4 کارگاه آموزشی کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان نیز در همین مراکز رشد برگزار شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی افزود: امسال مقدمات راه‌اندازی 4 شرکت دانش بنیان نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر راه‌اندازی مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان جدید، آزمایشگاه‌های علوم پایه فنی مهندسی نیز تجهیز شده‌اند.

عاشری به پروژه‌های افتتاحی دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح سوله ورزشی ماکو و مجتمع فرهنگی خوی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان از جمله پروژه‌های این دانشگاه در هفته دولت 96 است.

وی بیان کرد: امسال در مجموع 7 پروژه در مراکز ارومیه٬ ماکو٬ شاهین دژ٬ خوی٬ نقده٬ بوکان و میاندوآب اعم از سوله ورزشی٬ مجتمع فرهنگی و ساختمان آموزشی با هزینه کرد 3 میلیارد تومان اجرا شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: 23 هزار نفر دانشجوی فعال در 18 مرکز واحد استان مشغول تحصیل هستند و 39 رشته کار‌شناسی و ارشد در ارومیه٬ خوی٬ بوکان٬ مهاباد٬ اشنویه میاندوآب دایر است.

عاشری با بیان اینکه ثبت نام بدون کنکور کار‌شناسی ارشد توسط سایت سنجش از 19 مرداد تا 23 این ماه آغاز شده است خاطرنشان کرد: 448 مقاله چاپ شده در مجلات خارجی٬ 307 مقاله چاپ شده در مجلات داخلی٬ یک هزار و 70 مقاله در همایش‌های داخلی و 23 مقاله در همایش‌های خارجی توسط این دانشگاه ارائه شده است.

وی اضافه کرد: 4مرکزکار آفرینی با همکاری پارک علم وفناوری در استان ایجاد می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر