کد خبر: 867270
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
ویژه‌های جوان:
برخي روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب با انتخاب گزينشي و شيطنت‌آميز تصاوير افرادي را كه براي اولين بار به عضويت مجمع تشخيص مصلحت نيامدند...
برخي روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب با انتخاب گزينشي و شيطنت‌آميز تصاوير افرادي را كه براي اولين بار به عضويت مجمع تشخيص مصلحت نيامدند در كنار رئيس‌جمهور سابق كه از قبل عضو مجمع بود، تلاش كردند آنها را هم جهت نشان دهند. اين گزينش شيطنت‌آميز روزنامه‌هاي آرمان و آفتاب، تصاوير قاليباف و رئيسي را به عنوان اعضاي جديد در كنار رئيس‌جمهور سابق منتشر كردند، در حالي كه احمد توكلي و سيد محمد صدر (مشاور خاتمي) و دو نفر ديگر هم اعضاي جديد هستند و محمود احمدي‌نژاد عضو قديمي. قرار است ذهنيت دهي كنيم؟ حتي با دروغ؟ اين روش ماكياولي چه زماني قرار است دست از سر روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب بردارد؟
  
***
ما رئيس‌جمهورش كرديم اما مسئوليت كارهايش با ما نيست!
هنوز دولت دوم روحاني كارش را شروع نكرده، اصلاح طلبان كه در بيم ناكارآمدي دولت او هستند، شانه خالي كردن از بار مسئوليت كابينه او را آغاز كرده‌اند. در اين بين مرتضي حاجي، رئيس ستاد انتخاباتي حسن روحاني در تهران و عضو ارشد بنياد باران، سخنان جالب توجهي در مصاحبه اخيرش با روزنامه فرهيختگان دارد.
 
او ابتدا در مورد كارهاي روحاني از اصلاح‌طلبان كه تمام قد از او حمايت كردند، سلب مسئوليت كرده و مسئوليت را متوجه خود روحاني مي‌داند: «اينكه شما كسي را مورد حمايت قرار دهيد، لزوما به معناي پذيرش مسئوليت كارهاي او نيست؛ بلكه در هر موقعيتي مسئوليت كار برعهده خود فرد است. اينكه اصلاح‌طلبان پيگير باشند كه وعده‌هاي رئيس‌جمهور محقق شود تعهد و مسئوليتي است كه اصلاح‌طلبان بايد دنبال كنند.» در عين حال مي‌گويد كه روحاني دستش باز نيست: «دست رئيس‌جمهور هم در صحنه عمل خيلي باز نيست و محدوديت‌هايي دارد. مسئوليت عملكرد روحاني برعهده خودش است. اصلاح‌طلبان هم بين كانديداهايي كه مطرح بودند روحاني را مناسب‌تر ديدند و از وي حمايت كردند.»
 
حاجي البته قبل از آن هم تأكيد مي‌كند كه حمايت ما روحاني را رئيس‌جمهور كرده است: «فكر مي‌كنم عامل اصلي در اقبال مردم به روحاني، چه در دوره اول و چه در دوره دوم، اصلاح‌طلبان بودند.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
شاید اصلاح طلبان "تصور می کنند " ریاست بر قوه مجریه کار ساده "
در حد خاله بازی ست " که بیان می کنند دست روحانی باز نیست؟
مگر باید باز باشد "هرمهرهای را که شما طلب می کنید" قراردهد "
در پایان کار مسئولیت انتخاب افراد بی صلاحیت برای جایگاه وزرا را نپذیرید" گویا احمدی نژاد بدجور شاخ اصلاح طلبان را شکسته بود "
که هنوز داغ شکست بر دلشان سنگینی می کند.
ناشناس
|
France
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
از غصه احمدی نژاد ایشالله سرطان حنجره بگیرند همه ی آنهایی که فکر کردند کشور انقلابی ملک موروثی پدرشان است وهشت سال حکومت مردمی را تبدیل به یک برهه تلخ تاریخی کردند.....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار