کد خبر: 867266
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سه دزد خشن كه به اتهام آدم‌ربايي و زورگيري از مسافران در پوشش مسافربر بازداشت شده‌اند، جزئيات بيشتري از حادثه را براي بازپرس شرح دادند.
به گزارش خبرنگار ما، اعضاي اين باند در تاريكي شب و در بزرگراه‌هاي شمال و شمال‌غرب تهران، افراد مختلف را به عنوان مسافر سوار بر خودروي پرايد و 206 يشمي مي‌كردند و سپس با تهديد چاقو و قمه ‌ آنها را می‌ربودند و حساب‌هاي بانكي‌شان را خالي مي‌كردند. همزمان با طرح شكايت‌هاي مشابه عليه اين باند، كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران به دستور قاضي علي‌وسيله‌ايرد موسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 در اين باره تحقيق كردند و سه عضو باند را كه دونفرشان پسرعمه و پسر دايي هستند، بازداشت كردند.
 
اعضاي باند در جريان بررسي‌ها مقابل بازپرس اعتراف كردند كه سريال سرقت‌هاي خود را از آذرماه سال قبل شروع و از هركدام از مالباخته‌ها بين 4 تا 20 ميليون تومان سرقت كرده‌اند.آنها همچنین اعتراف کردند که در بيشتر سرقت‌هاي خود از تابلوي آژانس استفاده و به اين وسيله اعتماد قربانيان خود را جلب و سپس آنها را گرفتار كرده‌اند.
 
يكي از اعضاي باند به بازپرس گفت: ما سوار بر خودروي پرايد يا پژو 206 در بزرگراه‌هاي شمال شهر پرسه مي‌زديم و افرادي را كه به نظر وضع مالي خوبي داشتند، به عنوان مسافر سوار مي‌كرديم. البته در بيشتر وقت‌ها از تابلوي آژانس استفاده مي‌كرديم و براي اينكه شماره پلاك در اختيار پليس قرار نگيرد، از پلاك‌هاي سرقتي استفاده مي‌كرديم. وي ادامه داد: به محض اينكه فرد سوار مي‌شد، با تهديد به مرگ، دستان او را با دستبند پلاستيكي مي‌بستيم و سرش را به زير صندلي مي‌برديم. بعد از گرفتن كارت عابربانك مسافر و اطلاع از موجودي حساب، يكي از ما راهي مراكز خريد مي‌شد و همه پول را خريد مي‌كرد. اگر موجودي حساب هم كافي نبود با تهديد وي را مجبور مي‌كرديم از بستگانش درخواست پول كند. در نهايت مالباخته را در مكان خلوتي رها و فرار مي‌كرديم.
 
متهم ادامه داد: در يكي از سرقت‌ها از دختر مورد علاقه‌ام استفاده كرديم. او به عنوان طعمه سوار يك خودروي لكسوس شد كه ما خودروي لكسوس را تعقيب ‌كرديم و زماني‌كه راننده مقابل پاركينگ منزلش توقف كرد، به سمت وي حمله  و اموالش را سرقت و فرار كرديم.
قاضي علي وسیله ايردموسي، بازپرس شعبه پنجم دادسراي 34 از انتشار تصاوير بدون پوشش سه متهم خبر داد و از كساني كه به اين شيوه هدف سرقت قرار گرفته‌اند، خواست به اداره پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار