کد خبر: 867223
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
درگذشته بشار اسد ضعيف و طرف مقابل در جنگ سوريه قوي بود اما هم اكنون به‌واسطه كمك‌هاي ايران، حزب‌الله و روس‌ها جريان برعكس شده و بشار اسد قوي و جبهه مخالف ضعيف شده‌ است، لذا اگر جبهه مقاومت فشار بيشتري بياورد، امريكايي‌ها عقب‌نشيني مي‌كنند.
به گزارش ميزان، احمد‌ بخشايش‌اردستاني عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم درباره روند جنگ در سوريه اظهار كرد: ادامه يا قطع جنگ در سوريه به طرف‌هاي درگير در اين جنگ بستگي دارد، آنجايي كه حزب‌الله و ارتش سوريه با موفقيت وارد مي‌شوند و طرف‌هاي امريكايي و تكفيري تحت فشار قرار مي‌گيرند، امريكا به روس‌ها اعلام مي‌كند بياييد، قرارداد ببنديم فلان منطقه را تحويل شما داده و همكاري كنيم.
وي ادامه داد: وقتي جبهه مقاومت در عراق پيروز شد، امريكا آمد براي آن پايگاه كه در مرز سوريه و عراق در دست داشت، با روس‌ها قرارداد بست و گفت: اينجا را تحويل شما مي‌دهيم، لذا امريكا مناطقي را كه در اين كشور در دست دارد در حالت فشار تحويل مي‌دهد. بخشايش‌اردستاني اضافه‌كرد: در گذشته بشار اسد ضعيف بود و طرف مقابل يعني تروريست‌ها و امريكا قوي بودند، اما هم اكنون به‌واسطه كمك‌هاي ايران، حزب‌الله و روس‌ها جريان برعكس شده و بشار اسد قوي و جبهه مخالف ضعيف شده است، لذا اگر جبهه مقاومت فشار بيشتري بياورد، امريكايي‌ها عقب‌نشيني مي‌كنند. عضوكميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس نهم اضافه‌كرد: فعلاً كه همه چيز در سوريه به نفع جبهه مقاومت و كار در حال تمام شدن است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار