کد خبر: 867186
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱


خبرگزاری فارس: استعفای دسته‌ جمعی کادر فنی تیم ملی اسکیت هاکی

تعدادی از اعضای کادر فنی تیم ملی اسکیت هاکی استعفای خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی و مربیان تیم‌های ملی اسکیت هاکی ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون استعفای دسته‌جمعی خود را اعلام کردند.

در متن استعفا آمده است:

احتراماً اینجانبان با وجود بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی در رشته نوپای اسکیت هاکی (که ماحصل آن نیز روشن است) از جامعه ارزشمند اسکیت هاکی کشور اگر نتوانستیم انتظارات این عزیزان را برآورده سازیم پوزش می‌خواهیم و اعلام می‌داریم که شاید تلاش ما موجب رضایت کامل منتقدان نبود اما آنچه انجام شد تمام توان و حتی بیش از توان ما بود.

به همین سبب بر آن شدیم تا ضمن اعلام استعفای خود، عرصه را برای جوانان و دوستداران این رشته باز نموده، فرصت خدمت هرچه زودتر عزیزان را در راستای شروع برنامه‌های ملی و آماده‌سازی هرچه سریعتر تیم‌ها جهت حضور در مسابقات پیش‌رو هموار سازیم.

بدیهی است دستاوردهای یک دهه گذشته پیشکسوتان این عرصه زیرساخت‌های مناسبی برای فعالیت مسئولین جدید و ارتقاء جایگاه اسکیت هاکی در ایران و جهان ایجاد نموده است و ما نیز به جهت جریان عشق این ورزش در رگ‌هایمان به عنوان اعضای گروه مردمی پشتیبان تیم‌های ملی اسکیت حاکی بوده و به صورت داوطلب از هیچ کوششی در جهت ارتقای این رشته دریغ نخواهیم کرد و در صورت صلاحدید تیم کاری جدید کمک‌های مشاوره‌ای و تجربی ما همیشه همراه آنها خواهد بود.

به گزارش فارس، کاوه صدقی سرمربی تیم‌های ملی اسکیت هاکی و رئیس انجمن اسکیت روی یخ، محمد مهدویان کاپیتان اول و مربی تیم ملی بزرگسالان، پیام دستیار مدیر تیم‌های ملی اسکیت هاکی و محمودرضا مهدویان مربی بدنساز تیم ملی بزرگسالان این نامه را خطاب به رئیس فدراسیون اسکیت یعنی بهمن محمدرضایی نوشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار