کد خبر: 867173
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید هر چه مبلغ بلیت فروشی کمتر باشد سهم فدراسیون فوتبال هم کمتر است.

علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بلیت فروشی لیگ برتر، اظهار کرد: دیشب (دوشنبه) در برنامه "۹۰" پیرامون این مساله صحبت کردیم. به‌ هر حال سازمان لیگ قراردادی را با شرکت برهان مبین به امضا رسانده اما این شرکت نتوانسته است به تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: در حال‌ حاضر مدتی است که آقای تاج و همین طور مسئولان سازمان لیگ به این نتیجه‌ رسیده اند که باید قرارداد همکاری سازمان لیگ با شرکت برهان مبین فسخ شود. البته ما هم امیدواریم که  ظرف مدت کوتاهی این موضوع حل و فصل شده و تکلیف مشخص شود.

طاهری درباره این که آیا رسما قرار است بلیت فروشی به باشگاه‌ها واگذار شود، گفت‌: یکی از مباحث همین است اما یکی از راه‌های پیشنهادی دیگر که مطرح شده، این بود که وقتی ما از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ورزشگاه اجاره می‌کنیم آنها هم خودشان کار بلیت فروشی را انجام دهند. البته تا زمانی که قرارداد با شرکت برهان مبین فسخ نشود چیزی اجرا نخواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ درباره تعداد بلیت‌های فروخته‌ شده‌ای که از سوی سازمان لیگ اعلام شد، گفت‌: آمار اعلامی سازمان لیگ بر اساس آماری است که شرکت برهان مبین اعلام کرده اما شما خودتان اگر این اعداد و ارقام را در کنار هم قرار دهید و یک تقسیم ساده انجام دهید متوجه می‌شوید که تعداد بلیت‌های فروخته شده با مبلغ هر بلیت هم‌خوانی ندارد. من وقتی این موضوع را به آقای تاج گفتم به آنها نیز اعلام کردم که اگر مبلغ بلیت فروشی کم باشد، قاعدتا فدراسیون فوتبال که ۱۰ درصد آن را بر می‌دارد و همین طور سازمان لیگ و هیات فوتبال هم سهم کمتری خواهند داشت.

وی در ادامه‌ درباره آخرین وضعیت پرونده مانوئل ژوزه هم، گفت‌: فعلا اتفاق جدیدی رخ نداده است. ما هم منتظر هستیم تا ببینیم در آینده نزدیک چه اتفاقی رخ می‌دهد.

طاهری در پایان سخنان خود درباره این که آیا قرار است ظرف چند روز آینده به حساب بازیکنان پول واریز شود، گفت‌: هر زمان که به حساب باشگاه  پول بیاید به حساب بازیکنان نیز واریز خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار