کد خبر: 867167
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به دیدار فردا مقابل لبنان در مرحله یک چهارم کاپ آسیا گفت: با تمام تلاش به مصاف میزبان می رویم و حریف را شکست می دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، بهنام یخچالی پیش از دیدار برابر لبنان گفت: تمام برنامه ریزی ما این بود که با سه برد به مرحله یک چهارم پایانی برسیم که همین اتفاق هم افتاد. سه بازی نخست برای ما یک طور دیدارهای تدارکاتی بود تا به هماهنگی بیشتری برای دیدارهای دشوارتر برسیم. حالا هم تیم هماهنگ شده و باید برای صعود به نیمه نهایی برابر لبنان بازی کنیم. 

وی ادامه داد: دیدار با لبنان قطعا دشوار خواهد بود. دیدارهای قبلی لبنان نشان داد که آنها از شرایط میزبانی خود به خوبی استفاده می کنند. داوری ها به سودشان است و جو سالن هم برای حریفان بسیار سنگین خواهد بود. با همه این ها باید با قدرت بیشتری وارد زمین شویم و لبنان را ببریم و به نیمه نهایی صعود کنیم. 

ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به شرایط روانی خوب حاکم بر تیم بیان کرد: سه برد پیاپی و صعود مستقیم باعث شد تیم اعتماد به نفس بگیرد. اکنون نیز شرایط روحی و روانی بسیار خوبی داریم و فقط باید به دیدار با لبنان تمرکز کنیم چون به خوبی می دانیم که شب بسیار سختی خواهیم داشت و باید تلاش مضاعفی انجام بدهیم تا لبنان را در خانه اش شکست دهیم. قطعا در این مسابقه خیلی تلاش می شود تا تمرکز ما از بین برود اما باید خیلی مراقب باشیم و تنها به مسابقه فکر کنیم. 

یخچالی درباره عملکرد خودش در مرحله گروهی نیز گفت: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و من هم در قالب تیم هستم. عملکرد همه بچه ها خوب بود و خدا را شکر به هماهنگی خوبی رسیده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار