کد خبر: 867102
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری خبر داد:
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی گفت: از ابتدای فصل برداشت تا کنون 223 هزار تن گندم از کشاورزان استان مرکزی خریداری شد.

محمود نعمتی مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری در کارگروه ارتقای کیفیت آرد و نان استان مرکزی افزود: 50 درصد از این میزان گندم به صورت خرید تضمینی از سوی دولت و 50 درصد نیز از طریق بورس از کشاورزان خریداری شده است.
وی بیان کرد: 50 درصد از خرید تضمینی دولت به میزان 450 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت شده و بقیه نیز در اسرع وقت پرداخت می شود.
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی اظهار کرد: 480 هزار تن گندم در سیلوهای استان موجود است که برای خریدهای بعدی باید میزان قابل توجهی از این گندم به استان های دیگر صادر شود.
وی، در خصوص سند ارتقای کیفیت آرد و نان استان مرکزی نیز گفت: این سند از پارسال با چشم انداز پنج ساله تدوین شده که هم اکنون درصد قابل توجهی از اهداف محقق و بر اساس برنامه ریزی پیشروی داشته است.
نعمتی بیان کرد: سند ارتقای کیفیت آرد و نان استان مرکزی به دبیری شرکت غله استان تدوین شده و این شرکت وظیفه دارد اهداف این سند را به دستگاه های عضو کارگروه ارائه کرده و نتایج را جمع آوری و به استانداری مرکزی ارائه کند.
وی گفت: نظارت گسترده از سوی دستگاه نظارتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر فعالیت کارنجات تولید آرد و همچنین نانوایی های در حال انجام است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها