کد خبر: 867101
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: رونق فعالیت های عشایر و دامداران ایلام نیازمند برندسازی محصولات است تا بتوانند تولیدات خود را در عرصه های مختلف عرضه کنند.

سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در اولین همایش تجلیل و تکریم شبانان و گله داران عشایر استان ایلام اظهار داشت: بخش قابل توجهی از محصولات تولیدی کشور نتیجه تلاش های قشر مولد و همیشه در صحنه عشایر است ، زمانی این عزیزاتن در عرصه دفاع از خاک میهن خوش درخشیدند و امروز نیز در جبهه جنگ اقتصادی و در زمینه خودکفایی در تولید محصولات جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم آنطور که باید از این طرفیت بسیار بزرگ بهره بگیریم و با وجود آنکه جامعه عشایری همواره دین خود را به انقلاب و نظام ایفا کرده اند، ولی همچنان از فقر امکانات رنج می برند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: یکی از مهم ترین مسائل در زمینه فعالیت جامعه عشایری راه اندازی صنایع تبدیلی برای ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی آنان است تا بتوانند با فراغ بال و آرامش خاطر بیشتری کار کرده و درآمد بیشتری داشته باشند.

حسینی اضافه کرد: عشایر و دامداران با وجود کمبودها و مشکلات و نیازهای بیشمار در بطن جریان اقتصاد مقاومتی قرار داشته و تولیدگر بخش عمده ای از نیازهای غذایی جامعه هستند.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای جامعه عشایری در ابعاد ملی و بین المللی می تاوند در بپیشبرد برنامه ها به منظور رونق فعالیت های این حوزه مثمر ثمر باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر