کد خبر: 867097
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی سپاه پاسداران است.
سردار سید ضیاءالدین حزنی صبح دوشنبه در همایش تجلیل از شبانان و گله داران بسیج عشایری استان ایلام اظهار داشت:  اگر مسئولانی که پشت میزهای خدمت نشسته اند، ساکنان دور افتاده ترین نقاط را دریابند مشکلات کشور حل می شود.

وی گفت:  محرومیت زدایی یکی از راهبردهای اصلی سپاه پاسداران است و با محرومیت زدایی می شود امنیت را برقرار کرد.

وی از مسئولان دوایر مختلف خواست با رعایت عدالت در توزیع امکانات غبار محرومیت را از مناطق دورافتاده بزدایند.

سردار حزنی  اظهار داشت: ایران اسلامی سرشار از ثروت های مادی و معنوی بسیار است و اگر بتوانیم بخوبی از این طرفیت ها بهره برداری کنیم، بسیاری از مشکلات کنونی کشور مرتفع می شود.

وی یکی از مهم ترین کشور را عدم رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات برشمرد و یادآور شد: نباید با این منابع سرشار ممازق محرومی در کشور وجود می داشت و تاکید همواره امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز رسیدگی به نیازهای اقشار ضعیف و مح روم جامعه است.

سردار حزنی اضافه کرد: مسئولان باید به میان مردم و به ویژه در بین محرومان جامعه آمده و از اتاق های کار خود خارج شوند تا آشنایی بیشتر با مسائل آنان پیدا کنند و بتوانند راهکار مناسبی برای برطرف کردن آنها اتخاذ کنند.

وی افزود: باید هدف غایی و اصلی مسئولان کشور تلاش برای رفع نیازهای محرومان و دورافتادگان باشد چرا که با مرتفع ساختن مشکلات آنها بخش عمده ای از معضلات و مشکلات کشور نیز حل می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر