کد خبر: 867094
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
پايان انتخابي قهرماني مردان جهان با پيروزي تيم دوم ايران برابر قطر
تيم ملي واليبال كشورمان در حالي كه كولاكوويچ به بازيكنان اصلي استراحت داده بود، با تيم دوم، توانست تيم قطر را در سه ست متوالي شكست دهد و رقابت‌هاي انتخابي قهرماني مردان جهان را قاطعانه در اردبيل به پايان برساند.
 
ديروز در روز پاياني مسابقات واليبال انتخابي قهرماني مردان جهان، تيم ملي واليبال كشورمان كه با سه برد متوالي، صعودش به مرحله نهايي قهرماني جهان قطعي شده بود، در چهارمين مسابقه برابر قطر قرار گرفت. با توجه به صعود ايران، ايگور كولاكوويچ در بازي قطر تركيب دوم تيم ملي را به ميدان فرستاد و به بازيكنان اصلي استراحت داد. در حالي كه سعيد معروف، سيدمحمد موسوي، اميرغفور، فرهاد قائمي و سامان فائزي روي نيمكت نشسته بودند، ايران بازي با قطر را با تركيب فرهاد نظري افشار، ميلاد عبادي‌پور، رضا قرا، مسعود غلامي، مهدي مرندي و فرهاد سال افزون آغاز كرد، علي شفيعي و مصطفي حيدري هم به تناوب جايشان را با غلامي و مرندي تعويض مي‌كردند. محمدجواد معنوي‌نژاد به دليل مصدوميت در اين بازي هم مانند سه بازي قبلي به ميدان نرفت. 
 
در ست اول دو تيم بازي را پاياپاي آغاز كردند و در امتيازشماري برابر هم بالا مي‌آمدند اما وقت فني اول استراحت با برتري 8 بر 7 به سود ايران به دست آمد. سرويس‌هاي خوب قطري‌ها در امتياز‌هاي ابتداي اين ست قابل‌توجه بود و در زمين ايران هم اگرچه در دريافت‌ها ضعف داشت اما در دفاع روي تور، ملي‌پوشان كشورمان عملكرد خوبي داشتند تا اين برتري يك امتيازي تا وقت فني دوم استراحت هم وجود داشته باشد و اين وقت هم با برتري 16 بر 15 ايران رقم بخورد. در ادامه ايران توانست با برتري در دفاع روي تور، فاصله را با تيم قطر بيشتر كند و در نهايت ست اول با پيروزي 25 بر 22 ايران به پايان رسيد.  ست دوم هم مانند ست اول آغاز شد و دو تيم تا وقت فني اول استراحت برابر با هم بالا مي‌آمدند اما پس از وقت فني استراحت كه با برتري 8 بر 6 ايران رقم خورد، تيم كشورمان توانست با استفاده سرويس‌هاي خوب عبادي‌پور و ضعف دريافت در زمين قطر، فاصله امتيازي با اين تيم را بيشتر كند، طوري كه ست دوم را تيم ملي واليبال ايران توانست با برتري 25 بر 19 به نفع خودش به پايان برساند. ست سوم از همان آغاز برخلاف دو ست قبلي با برتري ايران آغاز شد و شاگردان كولاكوويچ از همان امتيازهاي اول با تيم قطر در امتيازات فاصله انداخت در اين ست هم مانند ست دوم تيم كشورمان 25 بر 19 قطر را شكست داد تا در مجموع در سه ست متوالي، حريفش را از پيش رو بردارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
0
0
درسته ما در آسیا سریم ولی با والیبال دنیا فاصله زیادی داریم،پس بیشتر بایست تلاش کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار