کد خبر: 867053
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
رئيس مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال:
رئيس مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال گفت:  بر اساس نظر پليس فتا آمار جرائم در كل فضاي مجازي نسبت به جرائم ديگر حدود 85 درصد است كه 48 درصد اين تخلفات مربوط به تلگرام و 22 درصد آن در اينستاگرام است.
موسويان، رئيس مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال با اشاره به برخي اظهارنظرها به فيلتر تلگرام گفت: تكنولوژي قابل انسداد نيست و هر كس چنين تفكري دارد بايد آن را فراموش كند؛ چراكه يك تكنولوژي ديگر به كشور وارد مي‌شود و چون بستر آن در خارج از كشور فراهم است، اين كار به‌سرعت انجام مي‌پذيرد.
وي خاطرنشان كرد: بر اساس نظر پليس فتا آمار جرائم در كل فضاي مجازي نسبت به جرائم ديگر حدود 85 درصد است كه 48 درصد اين تخلفات مربوط به تلگرام و 22 درصد آن در اينستاگرام است. پس اگر بتوانيم تلگرام را ساماندهي كنيم، قطعاً مي‌توانيم فضاي مجازي را مديريت كنيم.  وي افزود: چندين سال است كه عضو هيئت منصفه مطبوعات هستم و وقتي شكايتي از رسانه‌هاي مكتوب و ديجيتال صورت مي‌گيرد يك سال طول مي‌كشد كه اين شكايت به دادگاه مطبوعات ارجاع شود، درحالي‌كه من اين سؤال را دارم كه اين چه بازدارندگي براي رسانه‌هاست كه يك سال پس از شكايت بايد دادگاه مطبوعات بايد به آن رسيدگي كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار