کد خبر: 867049
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
رئال به سوپرجام اسپانيا نزديك شد
رئال‌مادريد نيمي از مسير قهرماني در سوپرجام باشگاه‌هاي اسپانيا را با برتري پرگل در زمين بارسلونا مقابل اين تيم پشت سر گذاشت.
برتري سه بر يك مقابل بارسايي كه هنوز در شوك از دست دادن نيمار قرار دارد و نتوانسته جايگزيني براي او پيدا كند اينقدر محكم است كه شاگردان زيدان به‌رغم غيبت رونالدو در بازي برگشت چندان نگران بازي بامداد پنج‌شنبه در برنابئو نباشند. با اين حال حريف بارسلوناست و دست‌كم گرفتن آن بزرگ‌ترين اشتباهي است كه زي‌زو و مردانش مي‌توانند انجام دهند.
رئال و بارسا بامداد دوشنبه يك نيمه معمول را با هم مدارا كردند، اما وقتي جراد پيكه مغرور در دقيقه 50 به اشتباه دروازه خودي را باز كرد و رئال را پيش انداخت، آن وقت ورق برگشت و ال‌كلاسيكو هماني شد كه همه توقع داشتند. 27 دقيقه طول كشيد تا بارسا روي پنالتي مسي بازي را مساوي كند، اما دو دقيقه بعد رونالدو گل دوم را زد، گلي كه حاصلش يك اخطار براي آقاي گلزن بود، وقتي تصميم گرفت به تقليد از مسي و براي پاسخ دادن به حركت او در برنابئو پيراهنش را رو به تماشاگران بگيرد، اما رونالدو به اين فكر نكرد كه مسي در وقت‌هاي اضافه آن كار را انجام داد و فرصتي براي اخطار  دوم نبود. او اين فكر را نكرد و دو دقيقه بعد از گل با كارت زرد دوم روبه‌‌رو و اخراج شد، اخراجي كه مي‌‌تواند براي رئال خيلي گران تمام شود.
 
رونالدو در واكنش به اين اخراج داور را هل داد و حالا در انتظار صدور رأي كميته انضباطي فوتبال اسپانيا براي تعيين ميزان محروميت است، محروميتي كه گفته مي‌شود بين چهار تا 12 جلسه خواهد بود. با اين حال رئال با گل دقيقه 90 آسنسيو برد خود را قاطع‌‌تر كرد و حالا با خيالي راحت چشم به بازي برگشت دارد.
  
از اخراج رونالدو ناراحت شدم
زين‌الدين زيدان، سرمربي رئال در آستانه فتح يك جام ديگر با اين تيم، هرچند از پيروزي مقابل بارسا خوشحال است، اما نمي‌تواند ناراحتي خود از اخراج رونالدو را پنهان كند.
زيدان مي‌گويد: «من هميشه گفته‌ام دوست ندارم وارد مباحث داوري شوم، ولي از اخراج رونالدو خيلي ناراحت شدم. شايد روي او خطاي پنالتي صورت نگرفت، اما نشان دادن كارت زرد دوم و كارت قرمز بابت شيرجه زدن كمي سختگيرانه بود. به هر حال ما نمي‌توانيم چيزي را عوض كنيم، ولي تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا او را به بازي برگشت برسانيم.»
زيدان ادامه داد: «از نتيجه راضي هستم، اما اين تنها بازي رفت بود و يك بازي برگشت هم وجود دارد كه بايد خودمان را براي آن آماده كنيم. بازي رفت تمام شد از آن لذت برديم و حالا بايد تمريناتمان را براي بازي برگشت آغاز كنيم.»
  
به اندازه نتيجه بد نبوديم
در مقابل اما ارنستو والورده، سرمربي بارسا نتيجه بازي را ناعالانه توصيف كرد و علت اصلي شكست تيمش را از دست دادن موقعيت‌هاي زياد عنوان مي‌كند. والورده مي‌گويد: «من احساس نمي‌كنم طوري كه نتيجه نشان مي‌دهد، خيلي ضعيف‌تر از رئال‌مادريد بازي كرده باشيم، ما موقعيت‌هاي زيادي داشتيم، اما فقط توانستيم به منطقه جريمه حريف برسيم و نتوانستيم گلزني كنيم. برخلاف ما حريف از موقعيت‌هايش بهترين استفاده را برد. رئال در نبردهاي نفر به نفر نسبت به ما عملكرد بهتري داشت.
سرمربي بارسا ادامه داد: «براي تجديد قوا زمان داريم. همه مي‌خواهند يك بازي ديگر داشته باشند تا فوراً باخت را جبران كنند و حالا ما اين فرصت را داريم. ما بارسلونا هستيم و مي‌خواهيم بهترين تيم را داشته باشيم، درست است كه كمي به عقب رانده شده‌ايم، اما دوباره باز مي‌گرديم.»
  
اخراج كريس اشتباه بود
سرخيو راموس، كاپيتان رئال‌مادريد كه هميشه تقابل و حاشيه‌هاي تمام نشدني با بارسلونا داشته است، پس از پيروزي بزرگ تيمش در نيوكمپ با انتقاد از داوري مسابقه گفت: «رونالدو تمارض نكرد، او تعادلش را از دست داد. براي بخشيده شدن او اعتراض مي‌كنيم، اخراج او اشتباه بود و در حالي كه در صحنه پنالتي بارسا هم سوارس شيرجه زد، ولي داور آنجا اعلام پنالتي كرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار