کد خبر: 867041
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸
عضو كميته مركزي جبهه انقلاب از برخي تغييرات در ساختار جبهه مردمي نيروهاي انقلاب خبر داد.
به گزارش فارس، سيدمحمد حسيني عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با اشاره به برگزاري بيست‌و‌يكمين نشست شوراي مركزي اين جبهه به ارائه گزارشي درباره اين جلسه پرداخت و گفت: در نشست جبهه مردمي اقدامات كميته‌هاي اقشاري اين جبهه مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت. حسيني ادامه داد: طبق روال هر هفته در آ‌غاز جلسه پيرامون مهم‌ترين اخبار و تحولات كشور و منطقه از جمله وضعيت وزراي پيشنهادي رئيس‌جمهور و مواضع نمايندگان و فراكسيون‌هاي مجلس بحث و تبادل‌نظر شد، همچنين از شهداي مدافع حرم به‌خصوص شهيد محسن حججي تجليل به عمل آمد.
عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب با بيان اينكه در اين نشست آقاي روستا ‌آزاد گزارشي از فعاليت‌ها و اقدامات كميته‌هاي بيست و هشت گانه جبهه مردمي و نقش و تأثيرگذاري آنها در جامعه ارائه كرد، افزود: كميته‌هاي اقشاري با برقراري ارتباط با نيروهاي فعال و متخصص در حوزه‌هاي گوناگون توانستند بر دامنه تأثيرگذاري جبهه و تبيين ديدگاه‌ها بيفزايند، البته ارزيابي اوليه نشان مي‌دهد در دستيابي به اهداف و انجام وظيفه مورد انتظار برخي كميته‌ها از كارآمدي، تحرك و اثرگذاري بيشتري برخوردار بودند كه از جمله آنها مي‌توان به كميته‌هاي پزشكان، هنرمندان، زنان، مديران، دانش‌‌آموزان، ‌دانشگاهيان، ‌اقوام و مذاهب، كارگران و فعالان حوزه كشاورزي و حمل‌و‌نقل اشاره كرد. وي ضمن بيان اين مطلب با اعلام رضايت نسبي شوراي مركزي از عملكرد كميته‌هاي اقشاري خاطرنشان كرد: پس از استماع گزارش رئيس كميته اقشار، تعدادي از اعضا ديدگاه و نظرات خود را درباره نقاط ضعف و قدرت كميته‌ها مطرح كردند و با توجه به تجربيات چند ماهه اخير به بيان انتظارات خود و چگونگي فعاليت كميته‌ها در آينده پرداختند.
حسيني در خصوص نحوه فعاليت كميته‌ها در آينده گفت: با مشورت اقشار طراحي اوليه براي ادامه فعاليت مؤثر آ‌نها در سطوح ملي، استاني و شهرستاني صورت گرفته است كه ضرورت دارد در جلسات آتي بحث و بررسي بيشتري صورت گيرد تا براساس توانمندي‌ها و امكانات، شكل و شيوه فعاليت اقشار گوناگون و نيز نوع تعامل آنها با شوراي مركزي و وظايف و توقعات متقابل نهايي شود. عضو هيئت رئيسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب ادامه داد: همچنين در اين جلسه درخصوص ادغام برخي كميته‌ها با يكديگر به دليل مشابهت‌‌ها و براي پيشگيري از موازي‌كاري پيشنهاد شد تعداد كميته‌ها از 28 مورد به 24 مورد كميته كاهش يابد تا با انسجام بيشتر نتايج بهتري عايد شود.
وي در پايان تصريح كرد: با توجه به مطالبه مسئولان استاني و شهرستاني جبهه از اعضاي شوراي مركزي براي حضور در نشست‌ها و برنامه‌هاي جبهه در نقاط مختلف كشور مقرر شد به اين درخواست منطقي اهتمام جدي صورت گيرد، به ويژه اينكه نقشه راه چهار سال آينده و ساختار تشكيلات جبهه مردمي تا حدودي معلوم شده و به زودي نهايي خواهد شد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار