کد خبر: 867014
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
مدیر جهاد کشاورزی بردسکن از رتبه اول این شهرستان در اجرای طرح‌های آبیاری نوین درخراسان رضوی خبر داد.

حسین محمدی گفت: کار مطالعاتی برای اجرای آبیاری تحت فشار در 72 حلقه چاه موتور بردسکن انجام گرفته که از این تعداد برای 30 حلقه چاه موتور مجوزهای لازم اجرای آبیاری گرفته شده و در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی افزود: تمامی این چاه موتورها مربوط به خرده مالکین بوده و یک انقلاب بزرگ در کشاورزی بردسکن است.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن در خصوص اولویت‌های امسال این مدیریت، افزود: تسهیلات امسال حول چهار محور شامل، طرح‌های آبیاری کم فشار و طرح تجمیعی در راستای کاهش مصرف آب کشاورزی و نیز طرح توسعه دام سبک و افزایش بهره‌وری در دام سبک و نوسازی ناوگان کشاورزی با اعطای تسهیلات مکانیزاسیون در زمینه کشاورزی و دام و طیور و اعطای تسهیلات ایجاد گلخانه است.

محمدی با بیان اینکه کلیه طرح‌های ذکر شده در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است، افزود: با اختصاص 25 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون از این لحاظ نیز بردسکن رتبه دوم خراسان رضوی را در بین مدیریت‌های جهاد کشاورزی در میان شهرستان‌های این استان کسب کرده است.

وی با اشاره به سهم بردسکن در خصوص توسعه کشت‌های گلخانه ای، یادآور شد: امسال سهم بردسکن 10 هکتار اجرای طرح‌های گلخانه بوده که در دست اجرا است، متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی از میزان مبلغ و چگونگی دریافت تسهیلات مطلع شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار