کد خبر: 867001
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰

یکی از پیشکسوتان ورزش کشور در ارزیابی از عملکرد مسعود سلطانی‌فر در طی ۹ ماه حضورش در وزارت ورزش و جوانان، گفت: تنها به این نکته بسنده می‌کنم که در طی حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان، این وزارت دوره آرامش خود را سپری کرد.

مهندس مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از عملکرد مسعود سلطانی‌فر، اظهار کرد: سلطانی‌فر برنامه‌های خود را به مجلس ارائه داده است و من تصور می‌کنم برنامه‌های خوبی است که اگر بعد از اینکه رای اعتماد را از نمایندگان مجلس احراز کرد این برنامه‌ها عملیاتی شود بدون شک اتفاق بزرگی در ورزش کشور رخ خواهد داد.

وی گفت: در طی ۸ الی ۹ ماهی که سلطانی‌فر در راس وزارت ورزش و جوانان قرار داشت آرامش در وزارت ورزش حاکم بود و شاهد اجرای روند کارها به خوبی بودیم.

هاشمی‌طبا خاطرنشان کرد: اینکه بگویم در زمان حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان کار خاصی انجام شده یا خیر، به طور دقیق نمی‌توانم به این مساله تاکید داشته باشم اما برنامه‌هایی که وی به مجلس ارائه داده برنامه‌های بسیار خوبی است که به طور قطع اگر عملیاتی شود من یقین دارم ورزش کشور با رشد خوبی مواجه خواهد بود.

وی در پایان پیرامون دغدغه‌های ورزش کشور و اینکه تصور می‌کنید سلطانی‌فر بعد از احراز رای لازم از نمایندگان مجلس بیشتر باید در چه بعدی از ورزش فعالیت داشته باشد، افزود: من فکر می‌کنم دغدغه‌های ورزش همان چیزهایی است که مسعود سلطانی‌فر آن را در طی ۹ ماه گذشته لمس کرده و در برنامه‌های خود به طور شفاف آن را بیان کرده است. اگر این برنامه‌ها در طی چهار سال آینده اجرا شود قطعا شاهد پیشرفت چشمگیری در ورزش کشور خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار