کد خبر: 867000
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
طلبکاران باشگاه نفت تهران با حضور در دفتر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال، قول مساعد گرفتند تا دو روز آینده ۱۰ درصد از مطالبات آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، طلبکاران باشگاه نفت تهران امروز (دوشنبه) به دفتر محمدرضا ساکت، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال رفتند تا پی‌گیر مطالباتشان از این باشگاه شوند. در این جلسه که علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان فعلی پرسپولیس و تیم ملی هم حضور داشت، ساکت به آن‌ها قول مساعد داد که تا دو روز آینده ۱۰ درصد از مبلغی که مالکان باشگاه نفت به حساب کمیته انضباطی واریز کرده‌اند به طلبکاران داده شود تا آن‌ها حداقل به ۱۰ درصد از مطالبات‌شان از باشگاه نفت برسند.

غلام‌حسین حسنوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که "باشگاه نفت قول داده تا تاریخ ۹ شهریور مطالبات طلبکارانش را پرداخت کند،" اظهار کرد: در قرارداد ما فوتبالی‌ها بندی وجود دارد که فقط می‌توانیم به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنیم اما کمیته انضباطی دو ماه پیش اعلام کرد که فوتبالی‌ها هم می‌توانند به مراجع قضایی بیرون از فدراسیون فوتبال شکایت کنند. با اتفاقاتی که رخ داده و فدراسیون فوتبال هم نشان داده که به دنبال تسویه حساب بدهی‌های باشگاه‌ها است، تصمیمی برای شکایت نداریم. البته فدراسیون فوتبال دو ماه بیشتر از AFC مهلت گرفته تا باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند بدهی‌هایشان را پرداخت کنند. امیدواریم در آن دو ماه باشگاه نفت تمام طلب ما را پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار