کد خبر: 866997
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
با مصدومیت یکی از بازیکنان الاهلی عربستان و دوری چند هفته‌ای وی از میادین، معادلات لیست آسیایی این تیم برای بازی با پرسپولیس به هم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی عربستان روزهای ۳۱ مرداد و ۲۱ شهریورماه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. در حالی که پرسپولیس با آرامش کارش را در آستانه این مسابقه پیش می برد، شرایط در الاهلی چندان بر وفق مراد مسئولان این باشگاه نیست.

* بازیکن اصلی الاهلی مصدوم شد
«منصور الحربی» یکی از بازیکنان کلیدی الاهلی عربستان بود که در دیدار نخست این تیم در لیگ این کشور برابر الاتفاق مصدوم شد. این بازیکن روز گذشته از پای مصدوم خود عکس گرفت و طبق برآوردهای اولیه پزشکان الاهلی، سه هفته از میادین دور خواهد بود و به بازی با پرسپولیس در آسیا نمی رسد.

* معادلات لیست آسیایی به هم خورد
با مصدومیت منصور الحربی، «سرگئی ربروف» سرمربی تیم الاهلی دست به تغییر در لیست آسیایی این تیم خواهد زد. پیش از این «عمر السومه» سوری، «لئوناردو دسوزا» و «کلاودیمیر دسوزا» برزیلی و «فیغا» یونانی ۴ بازیکن خارجی الاهلی برای لیگ قهرمانان آسیا بودند و «محمد عبدالشافی» مصری در این لیست جایی نداشت. حالا «سرگئی ربروف» سرمربی الاهلی مجبور شده فیتغا را از لیست خارج و عبدالشافی (جانشین منصور الحربی) را وارد این لیست کند.


منصور الحربی بازیکنی که به تازگی مصدوم شده است

بازگشت بازیکن خبرساز به عربستان
«لئونادو سوزا» مهاجم برزیلی پارتیزان بلگراد که هفته گذشته با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسیده بود، طی روزهای گذشته خواستار مبلغ بیشتری شده و تاکید کرده بود به شرط گرفتن پول بیشتر به عربستان خواهد رفت. تهدید سوزا به حدی بود که حتی باشگاه پارتیزان بلگراد اعلام کرد کارت بازی سوزا را فقط برای الاهلی صادر می کند و تمام مدارک توافق این بازیکن با الاهلی موجود است. این بازیکن بعد از موضعگیری باشگاه پارتیزان بلگراد سرانجام راضی به حضور در تیم الاهلی عربستان شد. طبق اعلام رسانه های سعودی، سوزا امروز برای عقد قرارداد نهایی راهی عربستان می شود ولی بعید است باتوجه به فاصله زمانی بازی رفت با پرسپولیس، به کار الاهلی بیاید.

قرارداد مدافع نیجریه ای فسخ نمی شود
«ابوا بونا» مدافع نیجریه ای چند هفته پیش به الاهلی پیوست و حتی در اردوی اتریش با این تیم حضور یافت اما مدتی پیش پزشکان متوجه شدند این بازیکن به مالاریا مبتلا است. شدت این بیماری به حدی بود که مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم به فسخ قرارداد این مدافع گرفتند. باوجود این، علایم بیماری ابوا بونا رفع شده و این بازیکن حتی روز گذشته به تمرینات اختصاصی مشغول شد. طبق اعلام روزنامه الشرق الاوسط عربستان، قرارداد این مدافع فسخ نخواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار