کد خبر: 866970
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش:
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: برخلاف سال‌های گذشته در دولت دهم که ردیف اعتباری برای ساخت و توسعه فضاهای پرورشی حذف شده بود در سال‌های اخیر سعی کردیم تا این ردیف اعتباری را بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی رمضانی در مراسم کلنگ‌زنی سالن اجتماعات اردوگاه مقدس اردبیلی اظهار کرد: ما در حوزه پرورشی با برخی آسیب‌ها و دغدغه‌هایی روبه‌رو بودیم که با تدبیر دولت یازدهم سعی شد تا حدودی این دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را با برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های مناسب برطرف کنیم.

وی بیان کرد: در دولت دهم برای ساخت فضاهای پرورشی و تربیتی هیچ گونه اعتباری اختصاص نیافت به طوری که اعتبار مورد نیاز به توسعه فضاهای ورزشی اختصاص یافته بود که با عنایت دولت یازدهم سعی شد در برنامه ششم این رویکرد تغییر پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امیدواریم با قول مساعد معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردوگاه مقدس اردبیلی هر چه سریع‌تر به یک اردوگاه ملی تبدیل شود که در این زمینه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان الزامی است.

رمضانی یادآور شد: قطعا با تزریق منابع اعتباری و ردیف از محل اعتبارات احداث ساختمان و بنا در بخش پرورشی و تربیتی قادر خواهیم بود هر چه سریع‌تر اردوگاه را تکمیل و به یک اردوگاه ملی آن را ارتقا دهیم.

وی به برگزاری چهاردهمین دوره اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور به میزبانی اردبیل اشاره کرد و گفت: همه ساله این اردوها در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که امسال تصمصم گرفتیم اردوی پسران را در اردبیل با حضور 268 نفر از دانش‌آموزان هشت استان مناطق مرزی برگزار کنیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر