کد خبر: 866968
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا با تامین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز اردوگاه مقدس اردبیلی را به یک اردوگاه ملی در سطح کشور تبدیل کنیم.

احمد ناصری در گفت‌وگو با خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه این اردوگاه در قالب‌ها و برنامه‌های مختلف در حال انجام است و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سفر اخیر به استان اردبیل 200 میلیون تومان اعتبار برای احداث سالن و مجموعه اجتماعات اردوگاه مقدس اردبیلی اختصاص دادند که با کلنگ‌زنی آن شاهد اجرای این پروژه در سال جاری و آینده خواهیم بود.

وی گفت: با تبدیل اردوگاه مقدس اردبیلی به یک اردوگاه ملی می‌توانیم همه ساله در فصل تابستان میزبان دانش‌آموزان و فرهنگیان در قالب اردوهای مختلف آموزشی، تربیتی، تفریحی و سیاحتی باشیم که به مقصد استان اردبیل انجام شده و نتایج و سود آن نصیب مردم استان خواهدد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با یادآوری اینکه در انتقال آب‌های گرمی معدنی سرعین به این منطقه مذاکرات با امور آب منطقه‌ای و فرمانداری سرعین انجام شده و امیدواریم هر چه سریع‌تر این کار به نتیجه برسد‌، اظهار کرد: در کنار آن امیدواریم با احداث استخر ماهی و سایر تاسیسات مورد نیاز با همکاری و همراهی مسؤولان استان و نمایندگان مجلس بتوانیم این اردوگاه را در بهترین و مطلوب‌ترین شرایط برای میزبانی رویدادهای مهم کشوری آماده کنیم.

ناصری یادآور شد: میزبانی اردبیل در برگزاری چهاردهمین دوره اردوی ملی دانش‌آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور در این اردوگاه خود مقدمه‌ای است تا توجه جدی مسؤولان را به توسعه و تقویت و توانمندی این اردوگاه جلب و جذب کنیم تا کارها در بهترین شرایط به انجام برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر