کد خبر: 866967
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
با حضور دانش‌آموزان مناطق مرزی کشور
چهاردهمین دوره از اردوی ملی دانش‌آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور به میزبانی اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار شد، 260 نفر از دانش‌آموزان هشت استان مرزی کشور گرد هم آمدند تا به مدت 4 روز اردوی پرورشی و تربیتی خود را برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جریان برگزاری این اردوی ملی در اردبیل اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که امروز میزبان 260 نفر از دانش‌آموزان هشت استان کشورمان هستیم که به مدت چهار روز در اردوگاه مقدس اردبیلی برنامه‌های متنوع پرورشی، فرهنگی و تربیتی را برگزار می‌کنند.

احمد ناصری با بیان اینکه در این اردو برنامه‌های متنوع و دوره‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود، افزود: هدف اصلی این است تا در قالب چنین اردوهایی رشد و تعالی دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور را شاهد باشیم تا بیش از گذشته زمینه و فضای تعالی و تربیت فراهم ‌آید.

وی یادآور شد: در تابستان امسال و با هدف معرفی قابلیت‌های گردشگری، توانمندی‌های تاریخی و فرهنگی این استان برنامه‌های مختلف اعم از همایش‌ها و گردهمایی‌ها و همچنین همایش‌ها در حال برگزاری است، گفت: امیدواریم در قالب چنین رویدادهایی بتوانیم توانمندی‌های استان اردبیل را به شکل همه‌جانبه معرفی کنیم.

چهاردهمین دوره اردوی ملی دانش‌آموزان پسر مناطق مرزی غرب کشور در حالی به میزبانی اردبیل آغاز شد که شرکت‌کنندگان از استان‌های مرزی کردستان، آذربایجان شرقی، غربی،‌اردبیل، کرمنشاه، بوشهر و خوزستان در زمان برگزاری این اردو از برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی و سیاحتی بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر