کد خبر: 866916
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اعلام کرد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به رشد زیرساخت‌های ارتباطی این استان در چند سال اخیر از بهره‌مندی این استان از 2000کیلومتر فیبرنوری خبر داد .

 دکتر سید مسعود میررضایی در آیین افتتاح نمایندگی اینترنت یوزنت در سمنان اظهار کرد: استان سمنان از نظر زیرساخت‌های اینترنتی از ظرفیت قابل توجهی در کشور برخوردار است به طوری که سمنان بعد از استان تهران در رتبه دوم کشور قرار دارد.
وی با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای تاسیس و ورود شرکت‌های بزرگ فعال به استان فراهم است از راه‌اندازی برند درنا و یوزنت در استان سمنان ابراز خرسندی کرد و افزود: از راه‌اندازی شرکت‌های فعال در این بخش حمایت می‌کنیم.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان ادامه داد: راه‌اندازی درنا در سمنان و شاهرود و توسعه فعالیت‌های آن به سراسر کشور می‌تواند به توسعه خدمات در این بخش کمک کند.
وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که این شرکت خدمات کیفی خود را با بهای مناسب در اختیار مخاطبان قرار دهد گفت: راه‌اندازی شرکت‌هایی از این دست می‌تواند زمینه رقابت بیشتر در این زمینه را در استان بیش از پیش فراهم کند.
میررضایی با بیان اینکه خدمات درنا در حال حاضر محدود به سمنان و گلستان است افزود: همان‌گونه که مسوولان این برند بومی اعلام کردند با جدیتی که در مدیران این شرکت است بزودی این برند در سایر استان‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به آغاز فعالیت‌های این برند در چندین شهر دو استان سمنان و گلستان تصریح کرد: این واحد در همین مدت نشان داده که به دنبال ارائه خدمات کیفی به مشتریان خود است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار