کد خبر: 866910
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کاهش تصادفات درون شهری استان به ویژه برای موتورسیکلت ها علاوه بر اعمال قانون همراه با تشویق باشد.
 مهدی زندیه وکیلی  در نشست شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حمل و نقل شهرهای استان سمنان در سالن غدیر استانداری، افزود: موتورسیکلت ها با عنوان پیک‌های موتوری، پستچی، و کسانی که با دستگاه های اجرایی همکاری دارند سامان دهی شوند.
وی، شناسایی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز معابر درون شهری را با همکاری شهرداری ها ضروری دانست و گفت: اهدای کلاه ایمنی به راکبان کاهش آمار تصادفات موتورسیکلت ها و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از آن را به همراه دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه فرمانداران هر شهرستان مکانی به عنوان پیست برای تخلیه انرژی جوانان موتورسوار در نظر بگیرند، گفت: 70 الی 80 درصد تصادفات استان مربوط به افراد غیربومی است که در کنار مساله تامین زیرساخت ها، توجه به فرهنگسازی برای این مساله امری ضروری است.
مدیر کل دفتر فنی استانداری سمنان گفت: میانگین زمان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی تا پایان مراحل اخذ برگه معاینه فنی 18 دقیقه است، در حالی که در استان سمنان این فرآینده سه دقیقه است و باید کنترل بیشتری انجام شود.
قدرت الله ابک تصریح کرد: بازدید از منبع های گاز سی.ان.جی خودروها در مراکزمعاینه فنی باید مورد تاکید قرا گیرد تا از انفجار ناشی از فرسودگی تجهیزات این بخش جلوگیری شود.
مدیر کل دفتر فنی استانداری سمنان گفت: راه اندازی بیمه هایی که در استان فاقد نماینگی هستند باید در دستور کار قرار گیرد.
تلفات تصادفات معابر درون شهری استان از ابتدای سال 96 تا کنون، با 18 مورد تلفات، 12 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر