کد خبر: 866879
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مردي كه زمين‌هاي مردم در ساحل درياي خزر را با جعل سند به فروش مي‌رساند، با شكايت پسرخاله‌اش به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، خردادماه امسال بود كه پرونده‌اي با موضوع كلاهبرداري روي ميز كارآگاهان پايگاه سوم پليس‌آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي ماجرا را اين طور شرح داد: مدتي بود كه به دنبال خريد يك قطعه زمين ويلايي در يكي از شهرهاي شمالي كشور بودم. وقتي در اين باره تحقيق كردم، پسرخاله‌ام مسعود كه مردي 42 ساله است، گفت كه زمين 600 متري مناسبي دارد كه حاضر است آن را به قيمت 600 ميليون تومان بفروشد. بعد از توافق بر سر قيمت پول را در چند مرحله به حسابش واريز كردم و او هم سند زمين را به نام من منتقل كرد. از اينكه توانسته بودم زمين مورد نظرم را از فردي آشنا بخرم خوشحال بودم، به خاطر همين چند روز قبل براي ديدن زمين راهي شمال شدم. داخل زمين در حال قدم زدن بودم و داشتم نقشه‌هايي كه در سر داشتم را مرور مي‌كردم كه يكي از اهالي محل خودش را به من رساند و علت حضورم را سؤال كرد. وقتي خودم را مالك زمين معرفي كردم از من جدا شد. لحظاتي بعد همراه مرد ديگري كه اوراقي به دست داشت از راه رسيد. آن مرد خودش را مالك زمين معرفي كرد و گفت كه سال‌هاست كه صاحب اين زمين است و همه مداركش هم قانوني است.
 
من كه از حرف‌هاي او شوكه شده بودم با پسرخاله‌ام تماس گرفتم. داشتم ماجراي زمين را برايش شرح مي‌دادم كه ناگهان گوشي را قطع كرد. وقتي دوباره تماس گرفتم تلفن او خاموش بود. شاكي ادامه داد: بعد از آن بود كه راهي يك دفتر ثبت اسناد شدم و فهميدم كه همه اوراقي كه پسرخاله‌ام به من داده جعلي است. در واقع او زمين مردم را به قيمت 600 ميليون تومان به من فروخته بود. از اين ماجرا خيلي ناراحت شدم و خودم را به تهران رساندم. امروز كه به در خانه‌اش رفتم متوجه شدم كه محل زندگي‌اش را به سرعت تغيير داده و هيچ كدام از فاميل هم از خانه تازه‌اش خبري ندارند. حالا هم از پسرخاله كلاهبردارم شكايت دارم.
 
بعد از مطرح شدن شكايت با نشاني‌هايي كه شاكي در اختيار كارآگاهان پليس گذاشت آنها در اين باره تحقيق كرده و موفق شدند مخفيگاه مسعود را در خيابان شريعتي، بالاتر از بزرگراه صدر شناسايي کردند  و او را بازداشت كنند. مأموران پليس در بازرسي از مخفيگاه مسعود صدها اسكناس 100 دلاري جعلي، چند شناسنامه سفيد و جعلي، مهر‌هاي منتسب به چندين شركت عمراني، اسناد مالكيت و مبايعه نامه‌هاي خام كشف كنند.
مسعود وقتي مقابل پسرخاله‌اش در اداره پليس قرار گرفت به جرمش اعتراف كرد. كارآگاهان در بررسي اسناد به دست آمده موفق شدند دو نفر ديگر را كه به همين شيوه در دام پسرخاله كلاهبردار گرفتار شده بودند، شناسايي كنند. دو شاكي گفتند كه مسعود آنها را فريب داده و 400‌ميليون تومان از آنها كلاهبرداري كرده است. سرهنگ كارآگاه محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از متهم براي شناسايي جرائم بيشتر در پايگاه سوم پليس آگاهي تهران در جريان است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
مثل اینکه ما شانس اوردیم خاله نداریم.بی انصاف از همه 400 کلاه میکرده از پسر خاله 200 گذاشته روش بعنوان حقوق پسر خالگی.
پاسخ ها
داود سجادی
| Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
اقا اگر مواظب نباشید "پسر خاله" دریای خزر را هم میفروشد.انوقت نگید دیگه دریا نداریم وپسر خاله فروخت ورفت وما دنبالش میگردیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار