کد خبر: 866856
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: همه كارهاي قانوني و هماهنگي با محيط‌زيست در خصوص باغ پرندگان انجام شده  است و اين باغ هفته اول شهريور ماه به صورت رسمي افتتاح مي‌شود.
مجتبي يزداني، معاون خدمات شهري شهرداري تهران در نشست خبري كه به منظور تشريح عملكرد ۱۲ ساله شهرداري تهران در حوزه خدمات شهري برگزار شد با بيان اينكه سازمان بوستان‌هاي شهرداري تهران از سال ۸۴ تاكنون تعداد باغ‌هاي تهران را از هزار و 192 باغ به 2 هزار و 212 بوستان رسانده است اظهار داشت: در اين 12 سال هزار و 220 بوستان به بوستان‌هاي شهر تهران اضافه شده است.
وي با اشاره به مساحت بوستان‌هاي احداث شده در شهر تهران افزود: تا سال ۸۴ مساحت بوستان‌هاي تهران 3 هزار و 55 هكتار بوده كه در اين 12 سال اين مساحت به ۵هزار و ۶۴۵ هكتار رسيده است.
معاون خدمات شهري شهرداري تهران به مساحت فضاي درون شهري شهر تهران اشاره كرد و گفت: تا سال ۸۴ مساحت فضاي سبز درون شهري تهران 7 هزار و 878 بوده و هم اكنون اين ميزان به ۱۳ هزار و ۷۹۵هكتار افزايش يافته است.
يزداني به سرانه فضاي سبز شهر تهران اشاره كرد و افزود: تا سال ۸۴ ميزان سرانه فضاي سبز ۹ متر مربع بوده و هم اكنون به 49/16 هكتار رسيده به گونه‌اي كه هم اكنون از برنامه پنج ساله دوم شهرداري تهران جلوتر هستيم.
وي با اشاره به توسعه كمربند سبز پيرامون شهر تهران تصريح كرد: تا سال ۸۴ كمربند سبز پيرامون شهر تهران ۲۲هزار هكتار بوده كه هم اكنون به بيش از ۳۹ هزار هكتار رسيده اگرچه بايد تا پايان برنامه پنج ساله دوم شهرداري به ۵۰ هزار هكتار افزايش دهيم.
 يزداني با بيان اينكه فاز دوم باغ پرندگان هفته اول شهريور به صورت رسمي افتتاح مي‌شود، گفت: همه كارهاي قانوني براي افتتاح اين باغ انجام شده همچنين هماهنگي لازم با محيط‌زيست صورت گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار