کد خبر: 866854
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران از نصب سرديس شش تن از مشاهير بزرگ ايران از جمله ملاصدرا، ابن‌سينا و حافظ در ميدان مشاهير بوستان نوروز اراضي عباس‌آباد خبر داد.
عيسي عليزاده گفت: 15 پرتره از شاعران معاصر نيز آماده شده است كه تا پايان شهريور در محل انجمن شاعران ايران نصب خواهد شد.
وي با اشاره به طراحي مجسمه‌هاي شهري نيز اظهار كرد: بيش از 60 درصد آثار آخرين دوسالانه شهري براي اجرا در سطح شهر انتخاب شده است كه تاكنون 40 اثر ساخته و نصب شده است كه تا پايان سال 20 اثر ديگر نيز نصب خواهد شد.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران از برگزاري چهارمين دوسالانه ديوارنگاري ايران خبر داد و گفت: فراخوان اين دوسالانه از بهمن ماه سال گذشته داده شده و 2 هزار اثر به دبيرخانه ارسال شده است و اميدواريم داوري آثار در هفته جاري انجام شود و آثار منتخب در اواخر شهريور در موزه امام علي(ع) به نمايش گذاشته و براساس انتخاب شوراي هنري سازمان روي ديوارهاي شهر اجرا ‌شود.
وي با اشاره به اينكه تاكنون براي اجراي المان ميادين ونك، پاستور و صنعت چندين مرتبه فراخوان داده شده است، تصريح كرد: با توجه به اجراي طرح‌هاي مختلف ترافيكي يا احداث خطوط مترو هنوز موقعيت اين ميادين تثبيت نشده است، اميدواريم با تثبيت فيزيكي اين ميادين، پروسه اجراي آن نيز عملياتي شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار